پروژه فراز فرتاک، فراز فرتاک منطقه 22، فروش پروژه فراز فرتاک، منطقه 22

پیش فروش پروژه فراز فرتاک منطقه 22

پروژه فراز فرتاک در منطقه 22 :

پروژه فراز فرتاک یکی از پروژه های آینده دار در شهرک مروارید است. شهرک مروارید با طراحی مدرن و استاندارد های جهانی در غربی ترین نقطه منطقه 22 در حال احداث می باشد. این شهرک که در کوهپایه های البرز واقع شده و فاصله ای 7 کیلومتری با دریاچه چیتگر دارد در اینده یکی از شهرک های مهم منطقه 22 می شود.

پروژه فراز فرتاک

همانطور که گفته شد این شهرک در حال احداث است و پروژه های زیادی را در خود جای داده است که بعضی از آن ها به اتمام رسیده و بعضی از آنها نیز همچنان در فاز ساخت قرار دارند، که فراز فرتاک جزء این دسته است، این پروژه به دلیل اینکه در مراحل اولیه ساخت قرار دارد امکان پیش خرید واحد های آن نیز وجود دارد.

تعاونی پروژه:

تعاونی این پروژه به نام شرکت کاشانه سازه فرتاک با شماره ثبتی 433160 می باشد. این شرکت مشغول به فعالیت و اجرا و طراحی پروژه های عمرانی زیادی در تهران نیز می باشد.

مشخصات پروژه فراز فرتاک :

پروژه فراز فرتاک در قالب 1 برج 24 طبقه ای که شامل 19 طبقه مسکونی، 4 طبقه برای پارکینگ و انباری و 1 طبقه لابی می باشد همچنین در هر طبقه از این برج 8 واحد قرار دارد.

زمین این پروژه در مرحله فونداسیون خریداری شده و اماده ساخت است، این پروژه در متراژ های 60 متر، 120 متر و 160 متر می باشد که خریداران بسته به بودجه خود می توانند در این پروژه سرمایه گذاری کنند.

امکانات قرارداد پروژه فراز فرتاک :

  • طراحی مدرن بر اساس آخرین استاندارد ها
  • دفترچه سرمایه گذاری مورد تایید سازمان انبوه سازان
  • ذکر پلاک ثبتی زمین پروژه
  • ذکر متراژ در قرارداد
  • ثبت قرارداد در دفتر اسناد رسمی همراه است.

 برخی از امکانات برج فراز فرتاک :

  • لابی مجلل و سالن انتظار
  • سالن اجتماعات چند منظوره
  • سیستم شوتینگ زباله
  • سیستم برق اضطراری
  • پنجره های دوجداره
  • پارکینگ و انباری اختصاصی
  • درب های ضد سرقت برای واحد ها
  • آنتن مرکزی
  • خطوط آسانسور نفربر و باربر

موقعیت مکانی پروژه فراز فرتاک:

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد پروژه فراز فرتاک در منطقه 22 تهران و در شهرک مروارید شهر شمالی قطعه f6 واقع شده است، قرار گرفتن در این موقعیت باعث شده تا این پروژه از آینده خوبی برخوردار باشد و به اتوبان های اصلی غرب تهران مانند بزرگراه تهران – کرج، بزرگراه حکیم،  بزرگراه همت و بزرگراه آزادگان دسترسی خوبی دارد که همین امر موجب می شود تا ساکنین بدون ترافیک به رفت و امد بپردازند.

همچنین این پروژه فاصله 7 کلیومتری با دریاچه چیتگر دارد که همین امر باعث می شود از شلوغی این مرکز تفریحی به دور باشد، و نزدیکی به بلوار اردستانی نیز نیاز های ساکنین را برای استفاده از مراکز رفاهی محلی نیز آسان تر میکند اما به دلیل اینکه این شهرک تازه تاسیس است ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد تا با مرور زمان ساخت این شهرک نیز تکمیل شود.

مزایای پروژه:

اگر به دنبال یک موقعیت مناسب برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران هستید پروژه فراز فرتاک گزینه مناسبی است. به دلیل اینکه این پروژه در فاز های اولیه ساخت می باشد و پذیره نویسی آن به تازگی شروع شده است می توانید یک واحد در این پروژه پیش خرید کنید فرصتی که در مروارید شهر شمالی کمتر به وجود می آید به دلیل اینکه در شهرک مروارید شهر شمالی بیشتر پروژه ها در فاز ساخت هستند.

همچنین تعاونی این پروژه با استفاده از امکانات روز دنیا و مصالح درجه یک می تواند اطمینان خاطر را به خریداران خود بدهد که خانه ای ایمن و مجهز داشته باشند، همچنین از دیگر مزیت های فراز فرتاک هزینه ساخت پروژه می باشد که طبق تعرفه انبوه سازان خواهد بود.

شرایط خرید و قیمت پروژه فراز فرتاک :

شرایط پیش خرید این پروژه توسط تعاونی اعلام شده است. (قیمت ها به تومان می باشد)

متراژ پیش پرداخت نقدی طی 30 روز اقساط ماهانه قیمت کل امتیاز
60 600.000.000 150.000.000 12.500.000 1.560.000.000 150.000.000
120 1.200.000.000 300.000.000 25.000.000 3.120.000.000 300.000.000
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *