برج تریتیوم البرز

پروژه مسکونی برج تریتیوم البرز

از برج تریتیوم البرز چه می دانید؟

برج تریتیوم البرز اولین برج لوکس و مدرن ایست که چشم انداز ارتفاعات البرز را داراست و از این نظر یک اولین در منطقه به شمار می رود.

موقعیت برج تریتیوم البرز به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه های رشته کوه البرز بسیار مناسب است، آب و هوای بسیار مناسب و مطبوع به دلیل قرارگیری در این نقطه جغرافیایی افراد بسیاری را مشتاق سکونت در این برج مجلل خواهد کرد.

 

سازنده پروژه تریتیوم البرز

پس از احداث سه گانه موفق تریتیوم در منطقه 22 تهران این بار شرکت نیکان سازه سدید دست به ساخت پروژه ای بزرگ در منطقه گوهر دشت که منطقه اعیان نشین استان البرز می باشد زده است.

شرکت نیکان سازه سدید با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی، نظارت و اجرای پروژه های عمرانی ساخت پروژه تریتیوم های منطقه 22 را در کارنامه خود دارد. این شرکت با شماره ثبت 35725 و شناسه ملی 14008127130 در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده، پلاک 57 قرار دارد.

مشخصات برج های تریتیوم البرز

این پروژه در زمینی به مساحت کلی 8760 متر مربع در قالب 2 برج 23 طبقه ای ( ۱۸ طبقه آن مسکونی+۱ طبقه همکف لابی + ۵ طبقه مشاعات و پارکینگ و انباری ) در حال ساخت می باشد. هر بلوک دارای 200 واحد و مجموعه در مجموع دارای 400 واحد مسکونی است.

طراحی برج ها به صورت 3 بال به طول 14 متر و عرض 4 متر بوده که هر بال مستقل از بال دیگر با درب شیشه ای جدا شده است. در هر طبقه 12 واحد یعنی در هر بال 4 واحد طراحی شده است. در هر بال 2 واحد 125 متری دو خوابه  و 2 واحد 139 متری سه خوابه قرار دارد. در این مجموعه پنت هاوس های  250 متری نیز طراحی شده است.

برج تریتیوم البرز

داشتن فضای سبز اختصاصی و آبنماهای طراحی شده زیبایی در کنار زیبایی طبیعی ارتفاعات البرز پروژه تریتیوم البرز را از سایر پروژه های مشابه متمایز می سازد.

سازه و طراحی پروژه تیریتیوم البرز

پروژه تریتیوم البرز که بلند ترین برج مسکونی استان البرز است طراحی آن برای سازنده از اهمیت بالایی برخوردار بوده به طوری که در ساخت این پروژه از فونداسیون رادیه یک تکه مسلح به آرماتور ۳۲ و سیمان پایه تیپ ۵ با اختلاط بتن عیار ۴۴۰ و نیز ریشه گذاری دیوارهای برشی بتنی با عرض ۸۵ سانتیمتر به کاربرده شده است، به طوری که مستحکم‌ترین سازه بلند مرتبه در استان البرز به حساب می آید. همانطور که گفته شده طراحی بلوک ها 3 وجهی بوده و به گونه ای طراحی شده اند که همه واحد ها نورگیر و بدون فضای پرتی هستند.

نمای برج به صورت کرتین وال و ترکیبی از نمای خشک بوده و پنجره های تمام قدی تعبیه شده در واحد ها چشم انداز دلچسبی را فراهم کرده است.

پروژه تریتیوم البرز کجاست؟

آدرس مکانی این پروژه استان البرز, منطقه گوهردشت, بلوارموذن, واقع در بلوار انرژی اتمی می باشد.

دسترسی پروژه تریتیوم البرز

این پروژه که در استان البرز واقع شده است دارای دسترسی به مراکز خدماتی از قبیل تمامی شعب بانک ها و ادارات اصلی تاسیساتی برق، گاز و آب می باشد همچنین دارای دسترسی به بیمارستان البرز در فاصله 7 دقیقه ای و خدمات رفاهی شامل مراکز خرید اصلی بلوار موذن، رستوران های زنجیره ای و مراکز تجاری مهستان، ملاصدر و پاسارگاد است.

این پروژه دسترسی آسانی به مراکز تفریحی مانند سینما ساویز و شهربازی ایده نو در فاصله 5 دقیقه ای، پارک جنگلی بوستان باغستان و رودخانه باغستان در فاصله 5 دقیقه ای، در فاصله 25 کیلومتری جاده چالوس و فاصله 15 دقیقه ای به آبشار وینه و جاده بیلقان دارد و همچنین در فاصله 10 دقیقه ای با منطقه ییلاقی برغان و آتشکده تاریخی واقع شده است.

زمان تحویل برج تریتیوم البرز

زمان تحویل پروژه تریتیوم البرز اواخر سال 1402 تخمین زده شده است.

امکانات برج تریتیوم البرز

فارغ از محل قرارگیری این پروژه برای جلب توجه همگان دلایل بسیار خوب دیگری همچون امکاناتش نیز دارد که در اینجا بخش از این امکانات را مرور خواهیم کرد.

  • مجهز بودن به سیستم های هوشمند جامع و پیشرفته جهت دست یابی به بالاترین سطح از امکانت رفاهی و آسایشی
  • مجهز بودن به داکت اسپیلت ها به صورت هوا ساز های غیر مشهود و کم صدا در سقف
  • داشتن بهترین سیستم تهویه مطبوع به صورت جدا برای هر واحد
  • داشتن دید بدون مشرف واحد ها از طبقات ابتدایی
  • قرار گرفتن بیمارستان البرز در فاصله 7 دقیقه ای
  • دارا بودن فضای تفریحی اختصاصی
  • داشتن سیستم تهویه مطبوع
  • استخر سر پوشیده و مجهز
  • لابی من های 24 ساعته
  • سالن ورزشی و استخر
  • مهندسی زیبا و مدرن
  • سالن اجتماعات
  • سیستم BMS
  • لابی مجلل

واحد های تریتیوم البرز

برج تریتیوم البرز

سالن برج تریتیوم البرز

نحوه خرید و شرایط پرداخت برج تریتیوم البرز

پیش خرید واحد های تریتیوم البرز به صورت 30 درصد نقد هنگام قرداد، 60 درصد اقساط 27 ماهه، 5 درصد هنگام تحویل و 5 درصد هنگام اخذ سند تک برگ است. پیش فروش برج های تریتیوم البرز به صورت اقساطی و بدون بهره انجام می گیرد.

از مزیت های پروژه های شرکت نیکان سازه سدید قیمت قطعی واحد ها است که بر اثر تورم ها و نوسانات قیمت تغییر قیمت ندارند و همچنین این شرکت خود را متعهد به پرداخت ضرر و زیان در قبال دیرکرد تحویل کرده است.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با پروژه تریتیوم البرز با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09123109984  عبدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *