شهرک شهاب شهر

از شهرک شهاب شهر منطقه 22 تهران چه می دانید؟

معرفی شهرک شهاب شهر

برای آشنایی بهتر با شهرک شهاب در منطقه 22 این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد تا به بررسی از لحاظ سطح دسترسی، سطح امکانات رفاهی و تجاری، تراکم جمعیتی، میانگین قیمت املاک و موقعیت جغرافیایی بپردازید.

یکی از شهرک های منطقه 22، شهرک شهاب شهر در 2 فاز جدید و قدیم بوده که حدودا 13 سال پیش تحویل مالکین گردیده است.

ولی فاز جدید این شهرک نوساز تر بوده و از برج های لاکچری تشکیل شده است، برج های نوساز این شهرک مطابق با معماری و متریال جدید ساخته شده است و متریال آن طوری می باشد که حس یک زندگی مدرن و همراه با آسایش را به ساکنینش میدهد، این شهرک به سبب قرار گیری در شمال بزرگراه همت و موقعیت مکانی خاص در منطقه 22 از کیفیت آب و هوایی مطبوعی برخوردار است که برای ساکنین این شهرک بسیار حائز اهمیت می باشد.

سازنده شهرک شهاب شهر

شهرک مسکونی شهاب توسط تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش در 2 فاز با مدت زمانی بسیار طولانی از هم ساخته شده است.

شهاب شهر

خانه های شهرک شهاب شهر

در فاز جدید این شهرک 4 برج 15 طبقه قرار دارد که این برج ها شامل : 2 طبقه منفی به عنوان پارکینگ و انباری، 1 طبقه لابی، 12 طبقه مسکونی هستند .

همچنین در هر طبقه 6 واحد مسکونی احداث شده که جمعا این برج ها دارای 90 واحد مسکونی هستند. متراژ این واحدها مابین 80 تا 135 متر بوده که واحد های کوچکتر 2 اتاق خواب و واحدهای بزرگتر 3 اتاق خواب را دارا هستند.

شهرک شهاب شهر

فاز قدیم این شهرک نیز دارای 7 بلوک که در 6 طبقه و در هر طبقه دارای 3 واحد مسکونی با متراژهای 81 تا 90 متر است که همگی دو خوابه هستند. انتخاب زندگی در محیط دلنشین فاز قدیم و یا برج های لوکس فاز جدید با شماست.

جمعیت و تراکم جمعیت شهرک شهاب :

شهرک شهاب دارای 13 سال سابقه احداث است و اکثر پروژه های آن به پایان رسیده است و جمعیت مورد نظر در آن ساکن شده است به این دلیل وضعیت جمعیت در آن حالت ثابتی دارد تراکم جمعیت این شهرک معمولی بوده است یعنی در شرایط مساوی نه پر جمعیت نه کم جمعیت می باشد.

 

مشخصات فنی ساختمان های شهرک شهاب شهر

اسکلت ساختمان های شهرک شهاب همگی از نوع پیج و مهره است که باعث می شود در مقابل زلزله وآتش سوزی از مقاومت بالایی برخوردار باشد علی الخصوص شهر تهران که روی گسل قرار گرفته است. تمهیدات لازم جهت زلزله در این ساختمان ها به عمل آمده است و به واسطه نوع اسکلت پیچ و مهره ساختمان در اثر آتش سوزی فرو نمی ریزد.

اسکلت برج های این شهرک تمام فلز بوده و همچنین برای نمای بناهای این شهرک سیمان شسته شده به کار گرفته شده است. سیستم گرمایش و سرمایش این برج ها نیز از نوع چیلر مرکزی می باشد.

واحد های بزرگتر این ساختمان ها در طبقات بالاتر قرار دارد که دارای چشم انداز دریاچه چیتگر و کوهستان بوده همچنین واحدهای کوچکتر هم که در طبقات پایینی قرار دارند منظره شهری و کوه های البرز را دارا هستند.

اسکلت بندی و نمای ساختمان های شهرک در فاز قدیم نیز دقیقا مانند برج ها است، یعنی اسکلت بندی فلزی و نمای سیمانی دارند.

محل قرارگیری شهرک شهاب شهر

شهرک شهاب شهر در شمال بزرگراه همت واقع در منطقه 22 می باشد. این شهرک نیز مانند شهرک نمونه دارای دو فاز قدیم و جدید بوده که فاز قدیم آن قدمت 12 ساله دارد.

شهرک شهاب شهر

مسیرهای دسترسی شهرک شهاب شهر

در رابطه با دسترسی ساکنین این شهرک ، دسترسی به بزرگراه های همت (خرازی)، حکیم ( همدانی) و آزاد راه تهران – کرج را دارا هستند.

همچنین شهرک شهاب شهر به مجموعه تفریحی لتمان کن و مجموعه آبشار تهران نزدیک می باشد که دسترسی به مکان‌های تفریحی برای ساکنین این منطقه را نیز بسیار آسان کرده است.

این شهرک به لحاظ موقعیت و دسترسی به اتوبان ها و بزرگراهای مهم مراکز تجاری و تفریحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد ساکنین این شهرک نیز برای تامین نیاز های روزمره خود به هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها، نانوایی ها، مدارس، درمانگاه ها، داروخانه، مساجد و بازار میوه تره بار دسترسی خوبی دارند.

امکانات و مزایای شهرک شهاب شهر

در اینجا به برخی از امکانات برجهای لوکس شهاب شهر اشاره میکنیم:

  • دارای لابی بسیار شیک و مجلل و لابی من 24 ساعته
  • سرایداری 24 ساعته جهت انجام امور ساختمان
  • 2 لاین آسانسور برای بلوک های 15 طبقه ای
  • پارکینگ اضافه مهمان برای تمامی واحد ها
  • سیستم سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی
  • 1 لاین آسانسور برای بلوک های 6 طبقه
  • دارای دو طبقه منفی برای پارکینگ
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • راهروهای تمام سنگ
  • محیط بازی کودکان
  •  دوربین مداربسته
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • فضای سبز

شهرک شهاب شهر

هم چنین واحد های 135 متری در طبقات بالاتر دارای ویو زیبای دریاچه و کوهستان هستند و واحد های کوچکتر در طبقات پایین نیز، دارای ویو زیبای شهری و بزرگراه همت از یک طرف و از یک طرف دیگر دارای ویو زیبای کوه های البرز.

و امکانات ساختمان های فاز قدیم این شهرک نیز شامل:

  • دارای 1 لاین آسانسور
  • خیابان کشی بلوک ها
  • پارکینگ مهمان
  • دارای فضای سبز
  • محیط بازی کودکان

قیمت خانه در شهرک شهاب شهر

واحد های شهرک شهاب شهر به صورت متری خرید و فروش می شود و قیمت خرید و فروش در این شهرک بسته به انتخاب فاز جدید و قدیم طبق قیمت روز متغیر است.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با رهن، اجاره و خرید و فروش با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *