برج بقیه الله1

پیش فروش پروژه برج بقیه الله 1(مروارید 1) منطقه 22

برج بقیه الله 1 (مروارید 1) منطقه 22

پروژه بقیه الله 1 یا همان مروارید1 (برج افرا)، که متعلق به تعاونی مسکن بیمارستان بقیه الله بوده، و برجی زیبا برای پزشکان بیمارستان بقیه الله 1 می باشد. در این مقاله به بررسی کامل این برج می پردازیم.

 

مشخصات پروژه بقیه الله 1

پروژه بقیه الله 1 که مربوط به کادر پزشکی دانشگاه بقیه الله 1 می باشد در قالب یک ساختمان 30 طبقه ای (5 طبقه منفی به منظور انباری و پارکینگ+1 طبقه همکف لابی+ 24 طبقه مثبت مسکونی) که در هر طبقه 8 واحد تعبیه شده، ساخته شده است. نوع اسکلت این سازه، فلزی و بلوک هبلکس است. متراژهایی که برای این برج درنظر گرفته شده به شرح زیر است:

  • 130 متر ( دو خواب)
  • 150 متر ( سه خواب)
  • 160 متر ( سه خواب)

طراحی واحد ها به گونه ای است که هیچکدام از واحد ها بر واحد دیگر مشرف نبوده و تیپ واحد ها به شکل ذوزنقه ای و e شکل است. در هر طبقه 8 واحد تعبیه شده است که 2 واحد شمالی 130 متری، 2 واحد جنوبی 150متری و مابقی واحد ها 160 متری هم جنوبی و هم شمالی هستند.

برج بقیه الله1

سازنده برج بقیه الله 1 منطقه 22

پروژه بقیه الله 1(برج افرا) زیر نظر تعاونی نامی اریکه پارسیان که  یکی از خوشنام ترین تعاونی ها و سازندگان منطقه 22 بوده، اجرا و ساخته شده است. این برج یکی از بهترین برج های مسکونی منطقه 22 به شمار رفته و شرایط بسیار خوبی به لحاظ کیفیت ساخت، موقعیت مکانی مجموعه و دسترسی به امکانات رفاهی دارد.

همچنین تعاونی سازنده پس از اتمام پروژه موفق مروارید 1 که با استقبال بی نظیری روبرو شد، پروژه های دیگری همچون مروارید 2 (بقیه الله2) و میلان (بقیه الله 3) را در شروع به ساخت کرد که برای کارکنان بیمارستان بقیه الله ساخته نمی شود و خود تعاونی نامی اریکه پارسیان به صورت مجزا می سازد.

شرکت نامی اریکه پارسیان با شماره ثبت 383880 در تاریخ 1389/6/24 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کار کرده و موفقیت های بسیاری را به دست آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ گواهی توسعه و رشد کیفیت خدمات
  • اخذ گواهی توسعه و رشد R&D ( نوآوری و خلاقیت در محصول و خدمات)
  • گواهی نامه توسعه و رشد رضایت مشتری

زمان تحویل پروژه بقیه الله 1

ساخت پروژه بقیه الله 1 در تاریخ 1393/06/01 شروع شده و در تاریخ 1398/06/31 ساخت آن به اتمام رسیده و تحویل اعضا داده شده است و خرید و فروش ان به صورت نقدی انجام می شود.

موقعیت پروژه برج بقیه الله 1 منطقه 22

موقیعیت برج بقیه الله1 در یکی از بهترین مناطق منطقه 22 یعنی مروارید شهر واقع شده است. می گوییم بهترین چراکه علاوه بر آب و هوای دلپذیر این منطقه، دسترسی های بسیار خوبی را برای ساکنین فراهم کرده است؛ آدرس دقیق این پروژه بزرگراه خرازی غرب، شهرک مروارید شهر بلوک E6 می باشد.

دسترسی برج بقیه الله 1 مروارید شهر منطقه 22

پروژه بقیه الله 1 منطقه 22 یا همان مروارید 1 دسترسی بسیار راحتی به بزرگراه های خرازی، آزادگان و تهران-کرج دارد. علاوه بر این به راحتی می توان به مترو وردآورد و مجتمع بزرگ ایران مال دسترسی پیدا کرد که دسترسی به این بازار بزرگ امکانات رفاهی و خدماتی ساکنین را فراهم آورده است.

برج بقیه الله1

امکانات برج بقیه الله 1 مروارید شهر منطقه 22

برج مروارید یک جزو بهترین و خوش ساخت ترین برج های مسکونی منطقه 22 می باشد که از امکانات زیر برخوردار است:

  • 4 لاین آسانسور نفربر و باربر و 4 لاین آسانسور پشت بام
  • سیستم مدیریت ساختمان BMS
  • سیستم حفاظت کنترل مرکزی
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • پارکینگ و انباری
  • دوربین مداربسته
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • هلی پد
  • شوتنیگ زباله

تجهیزات برج بقیه الله 1 مروارید شهر

در واحد های این برج از شیرآلات مرغوب ماهان، درب های ضد سرقت، پنجره های UPVC دوجداره با ضمانت 25 ساله، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش چیلر، آنتن مرکزی و سقف کنافی استفاده شده است

خرید و فروش برج مروارید 1

ساخت برج مروارید 1  به اتمام رسیده و تحویل اعضا گردیده است، خرید و فروش این پروژه به صورت متری بوده و تمامی نقل و انتقالات در دفتر تعاونی انجام می شود.

قیمت برج بقیه الله1 (مروارید 1) مروارید شهر

این برج تکمیل شده و در حال حاضر شروع قیمتی آن از 24 میلیون تومان به بالا است.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت پروژه برج بقیه الله 1 ( مروارید 1) با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

برج بقیه الله1

بیمارستان بقیه الله

بیمارستان دولتی و فوق تخصصی بقیه الله وابسته به سپاه پاسداران درسال ١٣٥٨ در ونک، میدان ونک، خیابان ملاصدرا تاسیس شد است که خدمات بهداشتی و درمانی به نیرو های مسلح ارائه داده و همچنین با 40 مرکز یا شرکت بیمه طرف‌ قرارداد می باشد که بیمه گزاران می توانند از خدمات بهداشتی، درمانی، تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند ‌شوند.

معماری این بیمارستان به صورت 3 یال به هم پیوسته در قالب 15 طبقه بوده و حدود 500 پزشک در این بیمارستان مشغول فعالیت درمانی هستند. در حال حاضر، 642 تخت خواب فعال دارد.

علاوه بر بنای اصلی، بیمارستان دارای یک درمانگاه مجهز می باشد و این مرکز فوق تخصصی در حال حاضر دارای 57 بخش بستری است که علاوه بر بیماران بستری دارای درمانگاه بزرگی است که به واسطه تنوع و تعدد متخصصین و فوق تخصص ها روزانه به بیماران سرپایی خدمات بهداشتی درمانی ارائه می گردد.

دسترسی بیمارستان بقیه الله

این مرکز از شمال به خیابان ملاصدرا، از جنوب به اتوبان شهید همت، از غرب به خیابان خوارزمی و از شرق به خیابان شیخ بهایی منتهی می شود.

بیمارستان بقیه الله

خدمات درمانی بیمارستان بقیه الله

خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان بقیه الله شامل همودیالیز، پیوند کلیه، داخلی مردان، داخلی زنان، جراحی مردان و زنان، اعصاب و روان مردان و زنان، نورولوژی و طب فیزیکی مردان و زنان، اطفال، نوزادان، ارتوپدی، اورولوژی مردان و زنان، جراحی عروق ـ ترمیمی ـ توراکس مردان، جراحی عمومی مردان و زنان، بخش مراقبتهای ویژۀ قلبی، داخلی قلب مردان و زنان، آنژیوگرافی قلب (کت لب)، بخش مراقبتهای ویژۀ قلبی، زنان و زایمان، نورولوژی و طب فیزیکی مردان، اورژانس مردان و زنان، سنگ‌شکن کلیه، اکوکاردیوگرافی ازوفاژیال، شیمی درمانی، تنفس مکانیکی، آندوسکوپی ـ کلونسکوپی ـ برونکوسکوپی، روان‌شناسی، کاردرمانی،  جراحی قلب – داخلی – درمانگاه قلب – اطفال – خون اطفال – اطفال – لیزیك – آنژیوگرافی چشم – اسكن چشم – درمانگاه فیزیوتراپی – هپاتیت – پستان – تغذیه – چاقی – جراحی عمومی – خواب – درد – بیهوشی – رادیوتراپی – ژنتیك و جراحی سر و گردن – جراحی گوش – رینولوژی – اینترونشن عروق مغز – آندیورولوژی – آنكوارولوژی – اختلالات كف لگن – استرابیسم – شبكیه – قرنیه – گلوكوم – EPS قلب – اكوكاردیوگرافی – الكتروفیزیولوژی – اینترونشن قلب و کلینیک کاردرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *