برج بقیه الله 2

پیش فروش پروژه برج بقیه الله 2(مروارید 2) منطقه 22

برج بقیه الله 2 منطقه 22

پروژه ی مروارید 1 به دلیل اینکه برای کارکنان بیمارستان بقیه الله ساخته شد به پروژه ی بقیه الله 1 معروف گردید. موفقیت این پروژه باعث شد تا شرکت سازنده برج بقیه الله 1 به فکر ساخت پروژه مروارید 2 بیفتد که این شانسی برای خریدان مشتاق زندگی در برج های منطقه 22 می باشد چرا که علاوه بر سازنده خوش نام، این پروژه پیشرفت بسیار خوبی در ساخت نیز دارد.

 

برج مروارید 2

سازنده برج بقیه االه 2

سازنده پروژه مروارید 2 ( بقیه الله 2 ) تعاونی اریکه پارسیان است.

نامی اریکه پارسیان

نامی اریکه پارسیان در تاریخ 1389/6/24 با شماره 383880 به ثبت رسیده و پروژه های موفقی را در رزومه کاری خود دارد؛ از جمله این پروژه ها می توان به پروژه های افرا (بقیه الله 1) و میلان (بقیه الله 3) اشاره کرد.اهدافی که این تعاونی دنبال می کند شامل موارد زیر است:

  • رعایت استانداردهای ساختمانی و بالابردن کیفیت
  • اهمیت دادن به نیروی متخصص و متعهد جوان
  • استفاده از تکنولوزی های برتر دنیا در زمینه ساختمان و استفاده از فناوری های نوین
  • جلب اعتماد کارفرمایان و بهره برداران با مدیریت اصولی مالی

برج بقیه الله 2

مشخصات برج بقیه الله 2 (مروارید 2)

پروژه مروارید 2 در قالب یک برج 30 طبقه (25 طبقه مثبت با کاربری مسکونی + 1 طبقه همکف به منظور لابی و مشاعات + 4 طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری) است. هر طبقه حداقل دارای 8 واحد، که متراژ  واحد ها در هرطبقه به صورت زیر است

2 واحد به متراژ  512 متری جنوبی (دو خواب) ، 2 واحد به متراژ  145  متری شمالی  (سه خواب) و 4 واحد به متراژ  155  متری شرقی و غربی (سه خواب) بنا شده است.

و هشت واحد از این برج برای پزشکان و کارکنان بیمارستان در نظر گرفته شده است.

واحدهای این پروژه از متراژ و نقشه ی بسیار خوبی برخوردار است که دست خریداران را برای به نمایش گذاشتن سلیقه ی فوق العاده آنان باز می گذارد.

زمان تحویل پروژه بقیه الله 2

زمان تحویل پروژه ی بقیه الله 2 که در حال حاضر در مرحله شروع نما سازی و نازک کاری است به طور حدودی بهمن ماه 1403 تخمین زده شده است، خانه دار شدن خریداران این پروژه بسیار نزدیک است.

پروژه مروارید 2 (برج بقیه الله 2) کجاست؟

این برج واقع در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، انتهای بزرگراه خرازی به سمت غرب، و در شهرک مرواریدشهر می باشد. پروژه مروارید 2 در یکی از بهترین نقطه های مروارید شهر قرار گرفته است که از جمله امتیازات این پروژه محسوب می گردد.

دسترسی برج بقیه الله 2

دسترسی این برج به بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه همت و اتوبان تهران-کرج و نزدیکی به ایستگاه اتوبوس چیتگر و مترو چیتگر رفت و آمد را برای اهالی این برج آسان می سازد و به شما قول می دهم که  شما را از شر تحمل ترافیک شهری خلاص خواهد کرد.

امکانات برج بقیه الله 2

از امکانات این برج می توان موارد زیر را نام برد:

  • پارکینگ و انباری
  • دارا بودن لابی 24 ساعته
  • داشتن سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • آسانسور
  • لابی
  • سوئیت سرایداری
  • وجود بادبند با تحمل ۸ ریشتر لرزش

 

در تمام این موارد یک نکته می درخشد و آن این است که شرکت سازنده قبل از هرچیز رضایت خریداران را سر لوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور از متریال های مرغوب و با کیفیت برای واحد های هر طیقه استفاده کرده است برای مثال:

استفاده از درب ضد سرقت برای هر واحد

استفاده از درب های ام دی اف برای اتاق ها و کمد دیواری ها

استفاده از پنجره های یو پی وی سی

استفاده از شیرآلات درجه 1 برای واحدها

سرمایه گذاری در پروژه بقیه الله 2

به دلیل پیشرفت سریع این پروژه و میزان کم اقساط آن، پروژه بقیه الله 2 حتی در زمان های رکود مسکن با کاهش قیمت مواجه نشد. و این برای کسانی که برای سرمایه گذاری در این پروژه اقدام کردند یک خوش اقبالی بزرگ محسوب می گردد.

برج بقیه الله 2

پیش فروش پروژه برج بقیه الله 2 (مروارید 2)

خرید و فروش پروژه بقیه الله 2 یا همان پروژه ی مروارید 2 به صورت اقساطی بوده و انتقال سند در دفاتر رسمی و همچنین دفاتر شرکت اریکه پارسیان انجام می گیرد.

همچنین به خریداران واحد های این برج تسهیلات بانکی تعلق می گیرد که پرداخت آن به صورت الویت بندی در ثبت نام و همچنین اینکه چه کسی وام نداشته باشد می باشد. امتیازاتی که شرکت اریکه پارسیان برای راحتی حال خریداران در نظر گرفته است تمام نشدنیست.

قیمت پروژه بقیه الله 2

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید و فروش برج بقیه الله 2 و سایر پروژه های منطقه 22 می توانید با همکاران ما در مجموعه املاک دان در ارتباط باشید:

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *