برج الماس حفاظت

پروژه برج الماس حفاظت ارتش پهنه B چیتگر منطقه 22

برج الماس حفاظت پهنه B

پروژه برج الماس حفاظت یا همان برج B1 پهنه B شهرک چیتگر به علت نمای تمام شیشه خود به شهرت رسیده است که در این مقاله به بررسی کامل این پروژه خواهیم پرداخت.

 

مشخصات برج الماس حفاظت ارتش چیتگر

برج الماس چیتگر در قالب 2 بلوک 40 طبقه ای که 34 طبقه مسکونی، 1 طبقه همکف لابی و طبقات منفی 1 تا 5 شامل انباری، پارکینگ و موتورخانه مرکزی طراحی شده است.

کاربری برج الماس حفاظت چیتگر با مجموع 434 واحد مسکونی است که متراژ آنها بین 90 تا 175 متر است

پروژه الماس حفاظت

طراحی و نمای برج‌ الماس حفاظت

تمامی واحد ها مستطیل شکل بوده و نمای ساختمان حتی تراس های واحد ها کاملا شیشه (با رعایت موارد ایمنی و آتش نشانی) می باشد که موجب نورگیری بسیار عالی واحد ها شده است.

همان طور که در بالا گفته شد نمای برج الماس چیتگر شیشه ای و سازه از اسکلت فلزی با اتصالات پیج و مهره می باشد که باعث تمایز این برج در چیتگر شده است.

پروژه الماس حفاظت

پلان اجرایی برج الماس چیتگر از 2 بال متصل به هم یکی به سمت غرب و دیگری به سمت شرق طراحی شده است که هر یک از 2 بال به شکل مثلث بوده و از راس به یکدیگر متصل شده اند.

برج الماس حفاظت از نمای بالای برج به شکل پروانه دیده می شود که این طراحی پروانه مانند باعث شده است که هیچ یک از واحد ها رو به رو هم قرار نگیرند و همچنین 2 بلوک این راه دسترسی به هم ندارند تنها راه ارتباطی بین آنها لابی و پارکینگ ها است.

پلن واحد های پهنه بی

نه تنها هر یک از برج های پهنه B به شکل پروانه بوده بلکه اگر مرکز برج های این پهنه را به هم وصل کنیم کل پهنه نیز به شکل پروانه در می‌آید.

این طراحی به گونه ای است که سدی بر سر راه وزش بادهایی که از غرب به شرق می وزد به وجود نیاید چراکه ضلع بزرگ تر پروانه به موازات جهت غربی شرقی است.

طراحی پروانه ای پهنه بی

سازنده پروژه الماس حفاظت

پروژه مسکونی برج الماس یا B1، متعلق به تعاونی مسکن ایثارگران مربوط به حفاظت ارتش می‌باشد

زمان تحویل پروژه الماس حفاظت

پروژه مراحل نازک کاری و نما را به اتمام رسانده است. برج الماس حفاظت منطقه 22 در سال 1400 تحویل اعضا داده شده و آماده سکونت است.

پروژه الماس حفاظت

برج الماس حفاظت کجاست؟

برج الماس حفاظت در جنوب بزرگراه خرازی و در همسایگی بزرگترین مجتمع خاورمیانه یعنی ایران مال قرار دارد. باغ گیاه شناسی در جنوب این پروژه قرار دارد.

دسترسی های برج الماس حفاظت ارتش

برج الماس چیتگر واقع در پهنه B شهرک چیتگر امام رضا در نزدیکی اتوبان‌های همت غرب (بزرگراه خرازی) و حکیم (شهید همدانی) و در غرب بلوار پژوهش واقع شده است که دسترسی این منطقه به تمامی نقاط شهر را تسریع بخشید است.

این پروژه نیز به دلیل نزدیکی به مراکز تفریحی و رفاهی از قبیل بازار بزرگ ایران مال، پارک جنگلی چیتگر، شهربازی هزار و یک شهر، بیمارستان تات، مرکز سرطان شناسی ایران و همچنین باغ گیاه شناسی ملی به یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری و سکونت تبدیل شده است.

 

پروژه الماس حفاظت

امکانات برج الماس چیتگر

  • سیستم سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی
  • سالن اجتماعات چند منظوره
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • ۶ لاین آسانسور در هر طبقه
  • لابی مجلل ۲۴ ساعته
  • سالن ورزشی
  • تراس تمام شیشه

پروژه الماس حفاظت

روال خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه حفاظت پهنه B چیتگر

تمامی واحد ها دارای دفترچه مالکیت بوده و نقل و انتقال آن در دفتر تعاونی انجام می شود. واحد ها نیز به صورت متری خرید و فروش می شود.

قیمت و قرارداد ساخت برج الماس

قیمت واحد های این پروژه به مرغوبیت طبقه و جهت واحد وابسته بوده و به صورت متری خرید و فروش می شود.

قیمت ساخت این پروژه در قرارداد از قرار متری 1میلیون 200 هزار تومان علی الحساب توسط تعاونی اعلام شده بود و واحد ها به صورت مشخص واگذار شده اند که هر عضو از طبقه، متراژ و جهت واحد خود از ابتدا آگاه بود. بعد از تحویل واحد ها به اعضا قیمت ها به صورت متری است.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با پروژه الماس حفاظت با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *