برج امپریال

قیمت برج امپریال (شمیم رحمت 2 ) کوهک منطقه 22

برج امپریال منطقه 22

برج امپریال کوهک در منطقه 22 تهران که نگین این منطقه نیز می باشد، با نام های دیگر زیتون 2، ترنج 2 و شمیم 2 نیز شناخته می شود و همچنین اولین پروژه تجاری-مسکونی تعاونی شمیم رحمت می باشد.

 

سازنده برج سفید امپریال

برج شمیم رحمت 2 توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت ساخته شده است که در رزومه ی خود پروژه های ترنج و نخل را نیز دارا می باشد. که در انتهای مقاله به پروژه نخل خواهیم پرداخت.

معرفی برج امپریال

طراحی پروژه امپریال توسط آقای فرزاد دلیری انجام گرفته است که از معماران برجسته ی ایرانی می باشند. دو طبقه ی ابتدایی این پروژه تجاری بوده که دارای نمایی تمام شیشه است و باقی طبقات بالایی مسکونی می باشند و همچنین هر چه به سمت نوک برج می رویم از تعداد واحد ها به صورت پلکانی کاسته می شود.

کاربری برج امپریال کوهک منطقه 22

همانطور که گفته شد این پروژه اولین پروژه تجاری-مسکونی تعاونی مسکن شمیم رحمت می باشد.

مشخصات پروژه امپریال چیتگر

این پروژه تجاری-مسکونی دارای 2 طبقه تجاری و 20 طبقه مسکونی می باشد. پروژه امپریال چیتگر همچنین از تنوع متراژی بالایی برخوردار است که پاسخگوی سلیقه ی بسیاری از خریداران  می باشد.

واحدها ی این پروژه  107، 115 ،143، 148، 155، 182، 196 و 230 متری می باشد.

امکانات پروژه برج امپریال

برج سفید کوهک دارای امکانات رفاهی مطلوبی می باشد که آسایشی را که در خانه به دنبال آن هستید را به شما خواهد داد.

  • لابی مجلل
  • 6لاین آسانسور نفرات و باربر
  • دارای تراس و پنجره های قدی در تمامی طبقات
  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات

لابی مجلل برج امپریال

زمان تحویل برج امپریال

برج شمیم رحمت 2 مراحل ساخت را به اتمام رسانده و تحویل مشتریان محترم گردیده است.

پیش فروش برج امپریال منطقه 22

از آنجا که پروژه امپریال تحویل گردیده است، خرید برج امپریال از حالت پیش فروش خارج شده است و در حال حاضر به صورت متری به فروش می رسد.

 

قیمت برج امپریال کوهک

قیمت واحدهای برج شمیم رحمت 2 بسته به نوع کاربری واحد، متراژ، طبقه و موقعیت قرارگیری متغیر است.

اجاره برج امپریال کوهک

اگر می خواهید در این برج لوکس و خوش ساخت زندگی کنید اما بودجه ی کافی برای خرید یک واحد در این برج را ندارید می توانید به اجاره کردن یکی از این واحدها بیندیشید، میزان اجاره بها نیز در این برج بسته به طبقه ی واحد، موقعیت قرارگیری، متراژ و نوع کاربری متفاوت است.

برای مشاوره رایگان با شماره ی زیر تماس بگیرید  ( ساعت پاسخگویی : 10 صبح تا 8 شب)

09123109984  عبدالهی
09125781168 مرادی

برج سفید کوهک (امپریال) دقیقا کجاست؟

برج امپریال در آدرس خیابان علیمرادی (کوهک)، نبش خیابان نسیم بیستم قرار گرفته است. به لحاظ دسترسی نیز این برج از امتیازات بسیار خوبی برخوردار است، دسترسی به مراکز تجاری غرب تهران مثل مجتمع تجاری، بام لند، ایران مال و همچنین نزدیکی به مراکز تفریحی دریاچه چیتگر، پارک چیتگر، آبشار تهران نکته ی مهم دیگر چرایی خرید خانه در این برج است.

دسترسی برج امپریال

دسترسی به بزرگراه های حکیم و همت، بزرگراه آزادگان و اتوبان تهران-کرج سفرهای شهری و برون شهری را برای اهالی این پروژه بسیار آسان کرده است.

از برج هایی که در همسایگی برج امپریال هستند می توان به برج زیتون، برج مهرگان، ترنج، نارنجستان 1 و مجتمع تجاری طوبی اشاره کرد.

 

برج زیتون: برج زیتون یا شهرک زیتون نزدیکترین برج به پروژه امپریال یا همان برج سفید است که شامل 13 برج 19 طبقه ای می شود و از این 19 طبقه، 15 طبقه مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی می باشد.

برج ترنج: برج ترنج از دیگر برج هایی است که در همجوار برج امپریال(سفید) کوهک قرار گرفته است؛ این برج 21 طبقه بوده که در هر طبقه 12 واحد تعبیه شده است.

برج نارنجستان 1: این پروژه در قالب 2 برج 10 طبقه ای در حال تکمیل است که از این 10 طبقه، 2 طبقه پارگینگ، 1 طبقه لابی و 7 طبقه مسکونی می باشد.

برج نارنجستان 1 کوهک

مجتمع تجاری طوبی: مجتمع تجاری اداری طوبی در محله کوهک منطقه 22 واقع شده و امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را برای ساکنین این منطقه فراهم آورده است. از جمله امکانات و خدمات مجتمع طوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 700 واحد تجاری
  • 100 واحد اداری
  • رستوران، کافی شاپ
  • تالار پذیرایی
  • فضای بازی برای کودکان
  • هایپرمی
  • پارکینگ
  • 2 آسانسور پانوراما
  • 16 آسانسور 10 نفره
  • سیستم برق اضطراری
  • سیستم تهویه و اعلان و اطفاء حریق
  • دوربین مداربسته

مجتمع تجاری اداری طوبی

عکس داخل برج امپریال

 

داخل واحد های برج سفید کوهک

پروژه نخل:

برج شمیم رحمت 3 یا همان برج نخل در قالب 4 برج 25 طبقه ای در حال ساخت بوده و امکانات بسیار خوبی برای این برج فراهم آمده است؛ از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن اجتماعات

لابی و لابی من 24 ساعته

استخر، سونا، جکوزی

مهد کودک

و …

تعاونی شمیم رحمت زمان تحویل این پروژه را سال 1403 اعلام کرده است.

برج شمیم رحمت 3

یک نظر

    1. حانیه کاظم زاده پاسخ

      با سلام

      برج های چیتگر به گونه ای هستند که مطابق با هر سلیقه ای جورند. به لحاظ موقعیت، چشم انداز و … . اما از برج های لوکس چیتگر که تقریبا همه معیارهای یک سازه خوب را دارند می توان به برج پارلمان، برج سفید و برج عرفان اشاره کرد.در این رابط می توانید مقاله “برج های لوکس منطقه 22 تهران” را که خیلی جامع تر است مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *