برج پلازا

پیش فروش پروژه برج پلازا چیتگر منطقه 22

 برج پلازا منطقه 22

پلازا، پروژه ای که دارای 4 برج است و توسط شرکت انبوه سازان مدرن ایرانیان در حال احداث می باشد، و از جمله ی لوکس ترین برج های اطراف دریاچه چیتگر است و یک انتخاب بی نظیر برای کسانیست که خواستار تجربه ی یک زندگی مدرن و شیک هستند.

 

مشخصات برج پلازا

هر برج از این پروژه شامل 9 طبقه می باشد که طبقات بالایی آن دارای چشم انداز بی نظیری از منطقه هستند، این برج دارای واحدهای 80،100 و 120 متری می باشد و گزینه ی خوبی برای کسانیست که در عین اینکه مشتاق زندگی در برج هستند اما اولویت اولشان برای خرید کم متراژ بودن واحد است می باشد.

برج پلازا

سازنده پروژه پلازا

سازنده این پروژه شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان است که در تاریخ 1393/11/19 با شماره ثبت 467506 و شماره ملی 14004705330  تاسیس شده است. محسن فیروزی مدیر عامل این شرکت و رئیس هیات مدیره فهیمه شفق میباشد.

سازنده این پروژه شرکت بوده که ماهیت آن با پروژه های تعاونی ساز متفاوت است. از مزیت های پروژه های شخصی ساز و شرکتی لوکس بودن پروژه هاست.

پروژه برج پلازا کجاست؟

این پروژه واقع در انتهای همت غرب، بلوار شهید اردستانی، خیابان دانش غربی می باشد. این پروژه که از لوکس ترین های منطقه 22 می باشد به دلیل نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و از آلودگی هوا نیز به دور است که خود یک مزیت بزرگ حساب می شود. این پروژه در ضلع جنوبی خود برج ساختمان پزشکان2 و پروژه اسپرلوس و همچنین در شمال شرقی خود پروژه نیکان را دارد.

دسترسی پروژه پلازا

 این پروژه درای دسترسی آسان به بزرگراه های همت، حکیم، تهران-کرج و اتوبان آزادگان است. همچنین به ایستگاه مترو وردآورد، دریاچه چیتگر، شهربازی هزار و یک شهر، باغ ملی گیاهشناسی و مراکز تجاری ایران مال، زرمال، بام لند، آبشار تهران دسترسی دارد.

امکانات برج پلازا منطقه 22

از امکاناتی که از این پروژه یک پروژه لوکس و متفاوت می سازد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • داشتن استخر، سونا و جکوزی مخصوص ساکنین
  • داشتن نگهبانی 24 ساعته جهت امنیت ساکنین
  • سالن ورزشی پیشرفته و مجهز
  • دارای زمین تنیس اختصاصی
  • مجهز به درب ضد سرقت
  • فضای سبز طراحی شده
  • باشگاه بدنسازی مجهز
  • داشتن سالن اجتماعات
  • لابی مجلل 24 ساعته
  • داشتن سالن بیلیارد
  • مهد کودک اختصاصی
  • پارکینگ میهمان

زمان تحویل برج پلازا منطقه 22

زمان تحویل پروژه ی پلازا در سال 1404 پیش بینی شده است که این پروژه را تبدیل به یک سرمایه گذاری بلند مدت می سازد و باعث می شود تا اگر قصد جدی برای سرمایه گذاری دارید این فرصت را از دست ندهید چرا که این پروژه به طور قطع یک سرمایه گذاری برد-برد است.

پروژه پلازا

پیش فروش برج پلازا

پیش فروش این پروژه به صورت اقساطی بوده و مبالغ اعلامی جهت واریز به صورت علی الحساب می باشند، که از روال خرید اکثر برج های منطقه است.

خرید و فروش پروژه پلازا که دارای سند نیز می باشد در دفاتر اسناد رسمی صورت می پذیرد. داشتن سند یک امتیاز دیگر و مهم این پروژه برای شما خریدار محترم است.

پروژه پلازا

قیمت پروژه پلازا

این پروژه که به تازگی مراحل اخذ جواز را طی کرده عملیات اجرای خود را به تازگی شروع کرده که هزینه تراکم زمین و جواز متری 3/5 میلیون و قیمت ساخت علی الحساب متری 4/5 تعیین شده است.

حق امتیاز این پروژه از 1 میلیارد تومان به بالا در نظر گرفته شده است. متراژ واحد ها متغییر می باشد، که واحد ها توسط خود اعضا انتخاب شده است که متراژ واحدها، امکانات، طبقه واحد مورد نظر، مقدار پیشرفت پروژه بر روی قیمت اثر گذار است. ناگفته نماند با توجه به نوسانات قیمت ارز نمیتوان قیمت ها را قطعی اعلام کرد.
 همچنین نزدیکی این پروژه به دریاچه چیتگر و مرکز تجاری ایران مال بر ارزش آن افزوده و گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری است.

وام پروژه پلازا

برای این پروژه وام ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که پروژه باید پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد داشته باشد سپس این وام به اعضا تعلق می گیرد که این وام قطعی نیست و برای تمامی انبوه سازانی است که بالای ۲ واحد برای ساخت دارند.

پروژه پلازا دارای سود مشارکت ۱۵ درصدی نیز می باشد​​​​​​​.

جهت استعلام قیمت هر یک از واحدهای برج پلازا و دریافت اطلاعات کامل به سایت https://amlakdan.com مراجعه کرده و یا با مشاوران ما در املاک دان تماس حاصل نمایید.

09123109984  عبدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *