برج ساحل 3

پیش فروش برج ساحل 3 چیتگر منطقه 22

پروژه ی برج ساحل 3

برج ساحل 3 از پروژه های خاص منطقه 22 می‌باشد به طوری که، هر کدام از پروژه های منطقه 22 امتیازات خاص خود را دارند اما به ندرت پروژه ای پیدا می شود که تا این اندازه به فکر حال مشتریان خود باشد.

سازنده پروژه ساحل 3

برج ساحل 3 یکی از این نادرهاست. این پروژه توسط تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل ساخته شده است که در پیشینه ی خود ساخت ساحل 1 را نیز دارد که موفقیت برج ساحل 1 برای شما به خوبی پاسخ چرایی سرمایه گذاری در پروژه ساحل 3 را شرح میدهد.

تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل

مشخصات برج ساحل 3

پروژه ساحل 3 در یکی از بهترین نقاط شهرک مروارید شهر در حال احداث است در قالب 31 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی بالای همکف، 5 طبقه منفی به منظور پارکینگ و طبقه همکف لابی است. در هر طبقه 6 واحد تعبیه شده است.

مشخصات فنی پروژه ی ساحل 3

برج ساحل 3 تنوع زیادی در متراژ ندارد و تنها 2 متراژ 105 و 120 متری را شامل می شود اما نکته ی متمایز کننده و جالب آن است که این پروژه به جای تنوع در متراژ تنوع در متریال ساخت را دارد و از 3 نوع متریال متوسط، لوکس و سوپر لوکس استفاده کرده است که همین امر هم سبب تفاوت قیمت داشتن بین واحدها گردیده است.

امکانات پروژه ی ساحل 3

شاید پیش فروش این پروژه مثل دیگر پروژه ها باشد اما چارت کاملی از امکانات این برج که همگی در قرارداد نیز ذکر می شوند از دیگر موارد متفاوت دیگر این پروژه شده است. امکاناتی شامل:

  • 4 لاین آسانسور نفربر و باربری
  • روف گاردن 360 درجه
  • مهدکوک اختصاصی
  • اینترنت فیبر نوری
  • سالن اجتماعات
  • باشگاه ورزشی
  • لابی مجلل
  • هلی پد
  • استخر
  • سونا

این مجموعه همچنین دارای خدمات هتلینگ شامل رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، کارواش می باشد.

لابی پروژه برج ساحل 3

پروژه ی ساحل 3 کجاست؟

در پاسخ به سوال اینکه پروژه ساحل 3 کجاست؟ یک آدرس با دسترسی آسان را در اختیارتان قرار می دهم:

انتهای اتوبان همت، بلوار اردستانی، شهرک مروارید شهر قطعه S6

دسترسی های پروژه ی ساحل 3

نزدیکی این پروژه به مترو، بزرگراه خرازی، اتوبان تهران کرج، حکیم و بلوار اردستانی دسترسی به نقاط شهر را آسان کرده است و فاصله نزدیکی با پروژه نارنجستان 4 دارد.

دسترسی آسان به مراکز تفریحی تجاری باغ ملی گیاه شناسی، دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان جنگلی چیتگر، آبشار تهران، ایران مال، تهران مال و مجتمع تجاری طوبی را دارد

زمان تحویل پروژه ی ساحل 3

تا سال 1400، 4 طبقه از اسکلت این پروژه زده شده و به طور کل 3 سال ونیم زمان صرف ساختش می‌شود. تعاونی ابنیه پیشگامان آنقدر به خوش قولی خود مطمئن است که در قرار داد متذکر شده است که اگر زمانی به هرکدام از وعده هایش عمل نکند باید ضرر و زیان این عدم عمل به تعهد را به خریدار بپرازد.

این پروژه در سال 1404 به پایان میرسد که از این رو این پروژه را می توان یک سرمایه گذاری نزدیک به بهره برداری دانست.

پیشرفت پروژه ساحل 3

پیش فروش پروژه ی ساحل 3

پیش فروش واحدهای این پروژه نکته ی چندان متفاوتی ندارد و مثل اکثر برج های منطقه واریزی های انجام شده به صورت علی الحساب می باشند.

خرید و فروش پروژه برج ساحل 3 در حال حاضر در دفاتر رسمی تعاونی مسکن پیشگام ابنیه ساحل انجام می پذیرد.

نحوه خرید و فروش پروژه ی ساحل 3

خرید پروژه ساحل 3 به صورت یک پیش پرداخت اولیه طبق اعلام شرکت و مابقی به صورت اقساط به شرکت سازنده پرداخت می گردد.

قیمت و اقساط پروژه ی ساحل 3

قرارداد ساخت پروژه ساحل 3 طبق اعلام تعاونی علی الحساب از قرار متری 6میلیون 500 هزار تومان است و واریزی و اقساط در ادامه گفته می شود.

همانطور که گفته شد این پروژه از نظر ساخت و متریال دارای 3 تیپ واحدی متوسط، لوکس و سوپر لوکس است. واریزی اولیه و اقساط ماهیانه این 3 تیپ به شرح زیر است:

  • متریال متوسط 380 میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۱۱۵۰۰۰۰
  • متریال لوکس 413 میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۱۲۵۰۰۰۰
  • متریال سوپرلوکس 420 میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۱۳۵۰۰۰۰

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با پروژه برج ساحل 3 می توانید با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09123109984  عبدالهی

برج ساحل

علاوه بر برج ساحل 3 برج دیگری با همین نام در اطراف میدان ساحل در منطقه 22 ساخته شده و در سال 1397 به اتمام رسیده است.

برج ساحل

مشخصات برج ساحل میدان ساحل

برج ساحل با معماری زیبا و منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران مسکن در این منطقه قرارگرفته است. این برج 18 طبقه با 15 طبقه مسکونی و 3 طبقه لابی و پارکینگ دارد. متراژهایی که برای واحدهای برج ساحل در نظرگرفته شده از 76 متر تا 260 مترمربع می باشد. ناگفته نماند برج مذکور در طبقات 14 و 15 دارای پنت هاوس های 400 متری است.

امکانات برج ساحل

این برج علاوه بر دسترسی بسیار راحتی که به بزرگراه های همت و حکیم دارد و نیز چشم انداز بسیار خوب واحدها، دارای امکانات عالی از جمله موارد زیر می باشد:

  • پارکینگ و انباری
  • پارکینگ میهمان
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • سالن ورزشی و سالن اجتماعات
  • لابی من 24 ساعته
  • دوربین مداربسته
  • اینترنت پرسرعت

برج مسکونی ساحل

موقعیت مکانی و راه های دسترسی برج مجلل ساحل

برج ساحل واقع در میدان ساحل در نزدیکی دریاچه چیتگر دارای دسترسی خوبی به بزرگراه حکیم، آزادگان، تهران-کرج و همت است. همچنین به دلیل نزدیکی به مترو چیتگر از مزیت حمل و نقل عمومی برخوردار است به طوری که ساکنین در کوتاه ترین زمین ممکن به نقاط شهر دسترسی دارند.

حدود قیمت های برج سپانیر (برج ساحل)

این برج لوکس که در سال 1397 تحویل اعضا داده شده استبه صورت متری خرید و فروش می شود. این برج علاوه بر واحد های مسکونی دارای واحد های تجاری است که به 2 صورت خرید و فروش آن صورت می‌گیرد. خرید فروش واحد های تجاری یا به صورت کامل و متری صورت گرفته و یا خریدار میتواند برگه سهام های یک متری راخریداری کرده که با حد نصاب رسیدن این برگه سهام ها یکی از واحد های تجاری این مجموعه را انتخاب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *