برج تریتیوم 1

پیش فروش پروژه برج تریتیوم 1 چیتگر منطقه 22

برج تریتیوم 1

می خواهیم در رابطه با یکی از برج های لوکس منطقه 22 که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد صحبت کنیم.

پروژه برج تریتیوم 1 از برج های لوکس منطقه 22 و از جمله پروژه های شخصی ساز است و بر خلاف دیگر پروژه های منطقه قیمت اعلام شده در زمان پیش فروش برج تریتیوم 1 که در قرارداد نیز ذکر شده است. قیمت برج تریتیوم 1 قیمت قطعی بوده و تورم در آن تاثیری نخواهد داشت و همچنین در متن قرارداد این نکته ذکر شده است که در صورت تخطی از هر یک از تعهدات اعلام شده شرکت سازنده موظف به پرداخت جریمه ی دیرکرد به خریدار محترم خواهد بود.

ناگفته نماند ساخت این برج به اتمام رسیده و خرید و فروش آن در حال حاضر متری انجام می شود.

سازنده برج تریتیوم 1

 برج‌ تریتیوم 1 یکی از برج های پروژه های تریتیوم است و توسط شرکت نیکان سازه سدید ساخته شده است. برج لوکس تریتیوم 1 همچون نگینی درخشان در میان برج های اطراف دریاچه چیتگر است.

این شرکت سازنده پروژه های تریتیوم 2، 3 و البرز را در کارنامه خود دارد.

مشخصات برج تریتیوم 1

این پروژه در قالب 2 بلوک 26 طبقه ( 21 طبقه مسکونی+ 1 طبقه همکف + 4 طبقه منفی با 214 واحد پارکینگ خودرو ) با زیربنای 4200 مترمربع و مشاعات حدود 17 هزار متر مربع آماده تحویل است.

این برج در مجموع دارای 168 واحد مسکونی که هر طبقه  4 واحد به متراژ  148 متری سه خوابه است که یک خواب مستر می‌باشد. همه ی واحد ها از نوگیری عالی و پنجره های تمام قد برخوردار هستند.

نور مخفی تعبیه شده در سقف واحد ها امکان دکوراسیون داخلی مناسب با سلیقه هر شخص را ایجاد کرده است. در این برج به دلیل اینکه یکی از مرتفع ترین برج های منطقه است دارای ویوی 360 درجه است و همچنین از دیگر نکات منحصر به فرد این پروژه می توان به فضایی که در زیر هلی پد قرار گرفته است که دارای یک سقف شیشه ای نیز می باشد اشاره کرد.

زمان تحویل برج تریتیوم 1

برج لوکس تریتیوم 1 (الماس غرب) در دی ماه سال 1400 تحویل اعضا داده شده است.

برج شخصی ساز تریتیوم 1

موقعیت مکانی برج تریتیوم 1

این برج در منطقه 22 در ضلع غربی دریاچه چیتگر قرار گرفته است، و به همین دلیل مسیر پیاده روی کنار دریاچه در صورتی که علاقه من به پیاده روی در محیط آزاد باشید یک گزینه بسیار مناسب می باشد، همچنین برج تریتیوم به سبب موقعیت مکانی عالی خود از آب و های مطلوب و پاک برخوردار است.

دسترسی پروژه تریتیوم 1

این پروژه دارای دسترسی آسان به آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی است. همچنین فاصله اندک این برج تا بازار بزرگ ایرانمال، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و مجموعه باملند از مزیت و امتیاز های این برج لوکس به حساب می‌آید.

در قسمت های بعد به طور مفصل تری به امکانات برج تریتیوم 1 می پردازیم.

امکانات و مشخصات برج تریتیوم 1:

  • سازه برج اسکلت بتنی می باشد
  • سقف‌های وافل برای امنیت بیشتر در موقع زلزله
  • دیوارهای عایق حرارتی و صوتی برای آرامش حال ساکنین
  • داشتن تجهیزات آتش نشانی و ایمنی شامل اعلام و اطفاء حریق در جهت تامین ایمنی ساکنین
  • داشتن سیستم های هوشند خودکار
  • داشتن شوتینگ مرکزی زباله درتمامی طبقات
  • داشتن سیستم برق اضطراری جهت تاسیسات، آسانسور و پارکینگ ها و فضای عمومی برای زمان های قطعی برق
  • داشتن سیستم های کنترلی و مخابراتی شامل آنتن مرکزی و تلویزیون و ماهواره
  • داشتن آیفون تصویری و دوربین های مدار بسته
  • داشتن سیستم اینترکام
  • داشتن آژیر امنیت
  • داشتن سیستم روشنایی هوشمند
  • دارا بودن سیستم سرمایس و گرمایش مرکزی
  • داشتن تایمرهوشمند راه دور
  • داشتن درب واحد از نوع ضد سرقت تمام چوب و دربهای داخلی از جنس تمام چوب (این دربها عایق حرارتی و صوتی نیز می باشند)
  • داشتن پنجره های دو جداره با فریم آلمینیوم
  • استفاده نمای برج پالپینگ

در این برج به دلیل داشتن ویوی دریاچه و ویوی منطقه از پنجره های قدی و بزرگ استفاده شده است که از دیگر جلوه های زیبایی استفاده شده در این پروژه می باشد.

حمام جکوزی و سونای شخصی برای ساکنین در این پروژه برج تریتیوم 1 را نه تنها در منطقه که در کل شهر تهران نیز جزء برج های لوکس قرار می دهد. همچنین در طبقات منفی این برج یک سالن ورزشی مجهز که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد نیز وجود دارد.

پس اگر شما از ساکنین این برج باشید بین شما و تناسب اندام تنها یک آسانسور فاصله خواهد بود.

برج لوکس تریتیوم 1

استخر لوکس تریتیوم 1

نمای پروژه برج تریتیوم 1 دریاچه چیتگر

در نمای این پروژه از پالپینگ استفاده شده است. پالپینگ به مخلوطی از چسب سرامیکی، پودر گرانیت، رزین‌های اکریلیک ساختمانی، پیگمنت‌های Aniti UV  گفته می شود که از نمای ساختمان در برابر آلودگی و بارش باران محافظت می نمایند.

برج تریتیوم 1 یکی از مدرن ترین طراحی های روز ساختمان که مورد تایید شهرداری منطقه 22 نیز می باشد را در میان برج های منطقه 22 داراست. نور پردازی و رنگ سفید این برج در تناقض با وجودیت مستحکم و بتنی سازه آن است و همین تناقض چشم نواز روح انسان را به وجد می آورد و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

از طرف دیگر ارتفاع بلند این برج دید بسیار خوبی برای ساکنین به سمت پروژه ایران مال ایجاد کرده است. تماشای نورپرازی دل انگیز پروژه ایران مال به همراه شنیدن موزیک گوش نواز ایرانی در شبهای نورانی غرب تهران خالی از لطف نخواهد بود.

این پروژه تماما بر اساس سیستم های هوشمند روز دنیا طراحی شده است، در هر واحد یک پنل تاچ برای کنترل سیستم های هوشمند برقی گرمایی و مکانیکی وجود دارد اما برای زمان هایی که در منزل نیستید این پنل کنترل قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه به صورت یک اپیلیکیشن می باشد.

قیمت و زمان تحویل پروژه برج تریتیوم 1

پرداختی اعضا در پیش خرید به این صورت بوده که 50 درصد مبلغ نقد، 35 درصد به صورت اقساط، 5 درصد هنگام تحویل واحد و 10 درصد مابقی هنگام تنظیم سند پرداخت شده است. از مزایای این برج قیمت ثابت این آن روژه بوده است که با توجه به تورم ها هزینه های ساخت و ساز رشد تصاعدی نداشته است.

شرکت سازنده این پروژه خود را متعهد به پرداخت ضرر و زیان در صورت عدم تحویل به موقع واحد ها کرده است.

در حال حاضر که پروژه به اتمام رسیده است برای خرید واحد ها فقط واحد های طبقات زوج که سهم شرکت سازنده می‌باشد به صورت متری خرید و فروش شده و نقل و انتقال نیز به صورت عقد قرارداد در دفتر شرکت سازنده انجام می شود، مابقی واحد ها که متعلق به اعضای تعاونی دانشگاه مالک اشتر است هنوز به فروش نمی رسد.

در حال حاضر قیمت این برج متری 50 الی 65 میلیون تومان است که طبقات بالاتر شامل 2درصد ضریب طبقه می شوند و با توجه به نوسانات قیمت برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *