شهرک شهید خرازی

پیش فروش پروژه های شهرک شهید خرازی منطقه 22

شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی واقع در چیتگر منطقه 22 از گزینه های مطلوب سرمایه گذاری برای کسانیست که در حال حاضر آماده ی خرید خانه نبوده و بودجه ی کافی برای این امر ندارند.

برج های شهرک شهید خرازی

برج های شهرک شهید خرازی از انجا که در مراحل انتهایی ساخت می باشند و چیزی به زمان تحویلشان نمانده است، گزینه ی خوبی برای خانه دار شدن محسوب می گردند.

سازنده برج های شهرک شهید خرازی

سازنده پروژه خرازی تعاونی سپاه است اما به دلیل حجم پروژه از تعاونی های دیگر هم در این مجموعه استفاده شده است که اسامی به شرح زیر است

  • تعاونی مسکن های آماد
  • هوافضا
  • رزمنده
  • لشگر 27 (پارس کاشانه)
  • نیروی زمینی (حفاظت بسیج لشکر10 و انرژی هسته ای و ستاد کل)

مشخصات پروژه های شهرک شهید خرازی منطقه 22

پروژه شهرک شهید خرازی متشکل از 44 برج بوده وبه طور کل 8030 واحد است. این پروژه متشکل از چند ردیف بوده که برج های ردیف جلو 29 طبقه و برج های ردیف های انتهایی دارای 25 طبقه می‌باشند.
در ردیف جلو برج های آماد پشتیبانی ،آماد دوکوهه، نیرو قدس، هوا فضا و ستاد کل  و در ردیف انتهایی پروژه لشکر 27 احداث گردیده اند.

و در ردیف های میانی پروزه های نیروی زمینی، رزمنده، و تعاونی مسکن های لشکر قرار گرفته اند.

پروژه خرازی دارای 4 بلوک A,B,D و D می باشد که هر کدام دارای نما و ظاهر متفاوت از دیگریست.

بلوک C پروژه آماد پشتیبانی و یکی از دو بلوک پروژه رزمنده بوده و بلوک های B3 و B4 و A3 و A4 بلوک های پروژه  آماد نیروی قدس و آماد دوکوهه هستند.

بلوک های B1  و A1 و   B2 و A2 پروژه هوا فضا می باشند.و همچنیم بلوک C1 و C2 هم مربوط به پروژه ستاد کل می باشند.

بلوک B5 و A5 و بلوک B6 و   A6 متعلق به تعاونی نیروی زمینی و بلوک B7 و A7 و بلوک B8 و A8 مربوط به تعاونی رزمندگان می باشند.

بلوک B9 و A9 و بلوک B10 و A10 هم متعلق به تعاونی رزمندگان بوده و بلوک های B11و A11 و بلوک B12 و A12 هم متعلق به نیروی زمینی  می باشد.

بلوک های B13 و A13 و بلوک های B14 و A14 هم متعلق به رزمندگان و بلوک های B15 و A15 و بلوک های B16 و A16 هم متعلق به سپاه لشگر 27  و بلوک های D1 و  D2 و D3 و D4 مربوط به لشگر 27 می باشند.

از این 8030 واحد 240 واحد متعلق به ستاد کل، 1100 واحد متعلق به مسکن نیروی زمینی ، 2776 واحد متعلق به آماد پشتیبانی، 810 واحد متعلق به تعاونی هوافضا، 2400 واحد متعلق به تعاونی رزمنده و الباقی 1180 واحد مسکونی متعلق به تعاونی لشگر 27 می باشد.

زمان تحویل واحدهای پروژه شهید خرازی

از آنجا که پروژه شهرک شهید خرازی یک پروژه عظیم بوده و توسط مشارکت تعاونی های متفاوتی ساخته می شود پس مسلم است که تمام واحدها در تمامی برج ها در یک زمان تحویل خریداران نمی گردد.

شهرک شهید خرازی

واحد های پروژه آماد پشتیبانی که دارای 2 بلوک C7 , C8 می باشد به صورت  تحویل موقت صورت پذیرفته است.

واحدهای پروژه دو کوهه که واقع در دارای دو بلوک A3 , A4 می باشند در سال 1400 تحویل داده خواهند شد.

زمان تحویل واحدهای پروژه رزمنده  و واحدهای پروژه نیروی زمینی در سال 1400 می باشند.

پروژه لشگر 27  و پروژه هوا فضا زمان تحویل را اوایل 1400 اعلام کرده اند که تا به امروز تعدادی از واحد های این پروژه تحویل مشتریان گردیده است.همچنین پروژه ستاد کل زمان تحویل واحدهای خود را سال 1400 اعلام داشته است.

شهرک شهید خرازی کجاست؟

پروژه شهرک شهید خرازی واقع در انتهای منطقه 22 تهران و  تقاطع بزرگراه همت و بلوار اردستانی می باشد.
شهرک شهید خرازی در غرب ایرانمال بوده و از طرفی از چشم انداز زیبای پروژه افتتاح نشده شهر بازی هزار و یک شهر برخوردار می باشد.

راه‌های دسترسی به شهرک خرازی

ایستگاه مترو وردآورد و سپس تاکسی‌های موجود در ایستگاه شما را به شهرک خرازی می‌رسانند. به دلیل اینکه پروژه شهرک شهید خرازی هنوز کامل نشده است خط اتوبوس این شهرک فعال نیست اما بعد از بهره برداری از پروژه شهید خرازی، خط اتوبوس آن راه اندازی خواهد شد.

شهرک شهید خرازی

پلان پروژه شهید خرازی

​​​​این پروژه دارای 4 تیپ A, B, C, D می باشد.

پلان و نقشه تیپ A شهرک شهید خرازی

برج های تیپ A مستطیلی شکل بوده و دو برج تیپ A در وسط دو برج تیپ B قرار گرفته است و ترتیب ظاهری BAAB را شکل داده است . برج های تیپ A از برج های ردیف جلویی که  دارای 29 طبقه هستند می باشند، از این 29 طبقه   25 طبقه مسکونی، 3 طبقه منفی و 1 طبقه لابی می باشند . در هر طبقه 6 واحد مسکونی وجود دارد که شامل 1 واحد 127 متری، 1 واحد 104 متری، 2واحد 128 متری، 1 واحد 115 متری و همچنین 1 واحد 110 متری می باشند.

پلان و نقشه تیپ B  شهرک شهید خرازی

برج های تیپ B مربعی شکل است وهر برج دارای 23 طبقه مسکونیست که از این 23 طبقه  20 طبقه مسکونی، 2 طبقه منفی و 1 طبقه لابی می باشد و در هر طبقه 8 واحد با متراژ حدود 110 متر ساخته شده است.

2 واحد 105 متری، 3 واحد 110 متری، 1 واحد 116 متری، 1 واحد 112 متری و 1 واحد 113 متری متراژ واحدهای این پروژه می باشد.

پلان و نقشه تیپ C شهرک شهید خرازی

​​​​​​​برج های تیپ C در 4 جهت مختلف می باشند که در کل شکل یک 8 ضلعی را تداعی می کنند .این برج ها دارای 29 طبقه که شامل 25 طبقه مسکونی 3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی می باشند. در هر طبقه 8 واحد به صورت 2 واحد 119 متری4 واحد 109 متری و 2 واحد 122 متری قرار دارد.

پلان و نقشه تیپ D شهرک شهید خرازی

برج های تیپ D در انتهای شهرک خرازی قرار دارند. بلوک های تیپ D  دارای 23 طبقه بوده که شامل 20 طبقه مسکونی و 2 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی می باشند. در هر طبقه از این برج ها  6 واحد با متراژ حدودی 110 متر قرار گرفته است.

مشکلات پروژه شهید خرازی

طبیعتا پروژه ای با این حجم و در این مقیاس نمی تواند بدون مشکل باشد اما این پروژه آنقدر مزایا در اختیار مشتریان قرار داده است که بتوان از این مشکلات جزیی چشم پوشی کرد.

شهرک شهید خرازی

قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی

در حال حاضر فروش واحدهای شهرک خرازی به‌صورت امتیازی است و با توجه به تغییر مرحله ساخت برج‌های شهرک و تورم موجود در بازار، قیمت پروژه خرازی هرروز در حال نوسان است. خریداران برای حضور در پروژه باید مجموع واریزی به تعاونی و حق امتیاز را به فروشنده پرداخت کنند اما تا اتمام واحدهای شهرک چیزی نمانده و به‌زودی آن‌ها را به‌صورت متری می‌توان خریدوفروش کرد.

قیمت امتیازهای هر تعاونی متفاوت و متغیر است.

همچنین تعدادی از واحدهای پروژه خرازی برای تعاونی‌های آماد، پشتیبانی و لشگر27 که آماده تحویل هستند،به صورت متری به فروش می‌رسند.

برای مشاوره رایگان با شماره ی زیر تماس بگیرید  ( ساعت پاسخگویی : 10 صبح تا 8 شب)
09125781168 مرادی

یک نظر

  1. سامان عطاییان پاسخ

    سلام چجوری میشه فهمید دقیقا کی برجهای نیروی زمینی تحویل داده میشه؟

  2. فاطمه صبازاد پاسخ

    چند واحد سه خواب برای فروش موجود هست ؟ دقیقا چه تاریخی می شود مستقر شد ؟ قیمت حدودی چقدر هست؟

  3. اضغر شمسی پاسخ

    چند واحد سه خواب برای فروش موجود هست ؟ دقیقا چه تاریخی می شود مستقر شد ؟ قیمت حدودی چقدر هست؟

  4. صمدی پاسخ

    سلام .من خریدارامتیازیک واحدازتعاونی آمادیانیروزمینی ویاهوافضاهستم.مناسبترین قیمت وبالاترین امتیازروبرام بنویسیدممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *