برج های G

پیش فروش برج های G پهنه B شهرک چیتگر منطقه 22

برج های G پهنه B شهرک چیتگر

شهرک چیتگر دارای 5 پهنه A ، B، C، D و پهنه ی E تشکیل شده است و ما در این مقاله بر روی برج های G پهنه B تمرکز کرده ایم، تا به شما یکی از مدرن ترین و جذابترین پروژه های منطقه 22 را معرفی کنیم، پروژه ای که با سرعت هرچه تمام تر در حال پیشروی می باشد. آینده منطقه 22 و سرعت رشد این منطقه هر سرمایه گذاری را به خود جذب میکند.

پهنه B ( پهنه سروستان ) در قسمت شمالی شهرک چیتگر به مساحت 303000 متر مربع واقع شده است. برج های G پهنه B شهرک چیتگر  به دلیل ساختار پروانه ای شکل  ظاهر بسیار متفاوتی با دیگر برج های منطقه 22 دارد.

پهنه B شهرک چیتگر متشکل از برج های B ، G ، N و D است که  برجهای G  پهنه B چیتگر همگی انتخاب واحد شده اند و به صورت متری به فروش میرسند.

سازنده برج های G پهنه B شهرک چیتگر

برج های G  پهنه B زیر نظر تعاونی شرکت عمران هادی بتاجا ( عمران آبشار اسپادانا ) که یکی از معتبرترین شرکت های سازنده میباشد، ساخته شده است،اما در اصل پهنه B شهرک چیتگر متعلق به بنیاد تعاون ارتش می باشد که به منظور خانه دار شدن نیرو های ارتش ساخته شده است.

 

کاربری برج های G شهرک چیتگر

کاربری تمامی برجهای G  پهنه B  مسکونی است  و دارای چند واحد تجاری پایین هر برج است.

مشخصات برج های G پهنه B

پهنه B در مجموع دارای 15 بلوک (7 بلوک آن در ضلع شمالی و 8 بلوک آن در ضلع جنوبی ، و به صورت موازی از یکدیگر ساخته شده اند) است که  4 بلوک با نام های G1 تا G4 (چهار برج 2 قلو سرو  1 تا 8) نام گذاری شده است . این بلوک ها در قالب برج های 30 طبقه ای مسکونی و تعدادی واحد تجاری زیر برج است و همچنین متراژ واحد ها در برج های پهنه B از 80 متر تا 400 متر است.

زمان تحویل برج های G  شهرک چیتگر

برج های G تحویل داده شده و ساکن دارد.

  • برج G1 سال 1399 تحویل داده شده است.
  • برج G3 سال 1400 تحویل داده شده است.
  • برج G2 نیمه دوم سال 1399 تحویل داده شده است.
  • برج G4 نیمه دوم سال 1401 تحویل داده شده است.

لازم به ذکر است که سرعت ساخت و ساز در پهنه B روند بسیار سریعی را به خود گرفته است و بزودی برج های دیگر این پهنه توسط اعضای آن ،به ترتیب الویت واریزی و رتبه ،انتخاب واحد می شوند.

برای  دریافت اطلاعات بروز پروژه با مشاورین ما در املاک دان تماس بگیرید.

09125781168 مرادی

امکانات برج های G  پهنه  B شهرک چیتگر

برج G  چیتگر از معدود برج های شهرک چیتگر است که تمامی امکانات را به صورت یکجا دارا می باشد و در عین حال با قیمت مطلوبی به فروش می رسد که همین امر خرید خانه در این پروژه را به یک موقعیت چشمگیر برای خریدار فراهم ساخنه است.

  • پارکینگ و انباری
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • سرمایش و گرمایش مرکزی (چیلر)
  • واحدهای تجاری برج
  • پارکینگ میهمان هم در پارکینگ برج و هم در محوطه
  • دوربین مدار بسته
  • خروجی اضطراری
  • فضای سبز زیبا

لوکیشن پهنه B  شهرک چیتگر

پهنه B شهرک چیتگر (سروستان) در آدرس بلوار پژوهش، مابین اتوبان شهید خرازی (همت) و اتوبان شهید همدانی (حکیم غرب ) منطقه 22 تهران واقع شده است.

برای دریافت لوکیشن دقیق روی عکس کلیک کنید.

دسترسی برجهای G پهنه B شهرک چیتگر

 برجهای G در یکی از بهترین نقاط منطقه 22 قرارگرفته است که با نزدیکی به دو مرکز مهم گردشگری منطقه 22 یعنی بازار بزرگ ایران (ایران مال) و  مجموعه عظیم شهربازی هزار و یک شهر( که در حال ساخت می باشد) و دریاچه چیتگر  بر مزایای خود افزوده است.

از طرف دیگر محور چهارباغ از وسط شهرک چیتگر عبور می کند که با در نظر گرفتن دسترسی های شهرک چیتگر به بزرگراه هایی مثل بزرگراه های خرازی، همدانی، آزادگان و تهران-کرج می توان گفت در سرمایه گذاری برروی این پروژه نباید درنگ کرد.

نحوه خرید و فروش و قیمت برج های G چیتگر

نحوه خرید ، فروش و قیمت تمامی برج های G پهنه B شهرک چیتگر به صورت متری و تسویه درجا قابل خرید و فروش هستند. نقل و انتقال تمامی این برج ها به صورت قطعی در دفتر تعاونی بتاجا قابل انجام می باشد.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت برج های پهنه B و تمامی پروژه های منطقه 22 به سایت املاک دان ( amlakdan.com ) و یا با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168  مرادی

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *