برج تریتیوم 3

پیش فروش پروژه برج تریتیوم 3 در مروارید شهر دریاچه چیتگر

 برج تریتیوم 3 مروارید شهر

اگر به دنبال یک برج شخصی ساز لوکس با ویژگی های منحصر به فرد هستید تا ادامه مقاله همراه باشید.

 

سازنده تریتیوم 3

برج تریتیوم 3 از برج های شخصی ساز منطقه 22 توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت است. این شرکت پروژه های ترتیوم 1، 2 و تریتیوم البرز را در کارنامه خود دارد.

شرکت نیکان سازه سدید با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی، نظارت و اجرای پروژه های عمرانی ساخت پروژه تریتیوم های منطقه 22 را در کارنامه خود دارد. این شرکت با شماره ثبت 35725 و شناسه ملی 14008127130 در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده، پلاک 57 قرار دارد.

مشخصات پروژه تریتیوم 3

این برج را با توجه به ویژگی های خاصی که دارد از می توان آن را از برج های لوکس منطقه 22 دانست. پروژه تریتیوم 3 در قالب تک برج 13 طبقه ای که در هر طبقه 9 واحد تعبیه شده، در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در حال ساخت است.

این برج دارای 4 تیپ مختلف با متراژهای متفاوت می باشد:

تیپ 1: واحدهای 133 متری که 3 خواب هستند.

تیپ 2: واحدهای 126 متری که 2 خواب هستند.

تیپ 3: واحدهای 122 متری که 2 خواب هستند.

تیپ 4: واحدهای 117 متری که 2 خواب هستند.

واحد های تریتیوم 3

ویژگی های پروژه تریتیوم 3

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد برج تریتیوم 3 در مروارید شهر منطقه 22 که یکی از مناطق دنج و خوش آب و هوا است واقع شده است. به طور کل مجموعه پروژه های تریتیوم؛ تریتیوم 1، تریتیوم 2 و تریتیوم 3 به لحاظ کیفیت مواد و مصالح به کار رفته در ساخت آنها، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و معماری و دیزاین این برج ها بسیار شیک و مدرن هستند.

نمای طراحی

نمای بیرونی برج تریتیوم 3 زیبایی منحصر به فردی دارد که توجه همگان را جلب می کند روکش نمای این برج از پالپینگ بوده که شامل رزین ساختمانی اکریلیک، پودر گرانیت، پیگمنت Aniti UV، چسب سرامیکی و افزودنی های دیگراست، که نمای برج را در مقابل آلودگی و بارندگی تا سال ها می تواند تمیز و مقاوم حفظ کند.

نوع سازه این برج فلزی و مصالح به کار رفته تماما از نوع درجه یک می باشند. طراحی پروژه با پنجره های بزرگ و قدی به گونه ای است که 70 درصد نما از شیشه است که به این سبب واحد ها از نورگیری عالی برخوردار هستند.

طراحی پلان واحدها

طراحی واحد ها در این برج نیز با ظرافت تمام انجام گرفته است و طراحی به صورتی است که کمترین تیغه مشترک بین واحد ها وجود دارد و تمامی واحد ها به همراه نورگیر است. طراحی و قرار گیری آشپزخانه، اتاق خواب ها و سالن پذیرایی به صورت تفکیک شده می‌باشد و در هر واحد یک خواب مستر بوده و دارای 3 سرویس بهداشتی و دو حمام است. همچنین واحد ها دارای فضای welcoming هستند.

امکانات پروژه تریتیوم 3 منطقه 22

امکاناتی که برای برج تریتیوم 3 فراهم شده شامل موارد زیر است:

  • پارکینگ و انباری
  • لابی لوکس
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت
  • سیستم مانیتورینگ
  • آسانسور نفربر و باربر
  • تجهیزات به کار رفته در ساختمان با کیفیت بالا

ناگفته نماند که از دیگر مزیت های این برج لوکس منطقه، این است که واحد ها کابینت و نقاشی شده و با شیرآلات درجه ۱ تحویل داده می‌شود .

سالن ورزشی تریتیوم 3

لابی برج تریتیوم 3

زمان تحویل برج تریتیوم 3

زمان تحویل پروژه تریتیوم 3 مروارید شهر انتهای سال 1401 تخمین زده شده است.

موقعیت مکانی برج تریتیوم 3

این برج در قسمت انتهایی بزرگراه خرازی در شهرک مدرن مرواریدشهر قرار دارد و از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشد. این شهرک از شهرک های تازه تاسیس منطقه 22 بوده که علاوه بر موقعیت جغرافیایی از پیشرفت رفاهی خدماتی بالایی برخوردارد است.

دسترسی برج تریتیوم 3

این پروژه دارای دسترسی آسان به بزرگراه شهید خرازی و شهید حکیم می باشد. همچنین دسترسی به مراکر تجاری تفریحی بزرگ ایران مال و شهربازی هزار و یک شهر امکانات رفاهی ساکنین را فراهم آورده است.

نحوه خرید و فروش پروژه تریتیوم 3

خرید واحد های پروژه تریتیوم 3 بسته به طبقات، جهت گیری و مرغوبیت قیمت متفاوت دارند که واحد های جنوبی از قیمت بالاتری دارند و انتخاب واحد طبقه برعهده خریدار است.

فروش این پروژه از سوی شرکت تعاونی به صورت ۶۰ درصد نقد، ۲۵ درصد اقساط، 10 درصد تحویل و 5 درصد سند دریافت می‌شود. ضریب طبقات در این پروژه 2 درصد است.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با پروژه تریتیوم 3 با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09123109984  عبدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *