بلوار کوهک

آشنایی 0 تا 100 بلوار کوهک منطقه 22

بلوار کوهک

اگر برای زندگی منطقه 22 را در نظر گرفته اید و یکی از اولویت های اصلی شما در خرید خانه ، امکانات رفاهی محل زندگی تان می باشد ، پیشنهاد ما به شما قطعا بلوار کوهک است.

بلوار کوهک از قدیمی ترین محله های منطقه 22 می باشد که در ابتدا جزئی از منطقه 5 تهران محسوب می شد. با افزایش جمعیت سازمان شهری تهران نیاز دید تا مناطق شهر تهران را افزایش دهد از این رو در سال 1379 منطقه 22 به مناطق استان افزوده شد و بلوار کوهک از جمله ی اولین محله هایی بود که جزء منطقه ی 22 قرار گرفت.

به دلیل رشد جمعیت در غرب و مال غرب تهران و افزایش ساخت و ساز در این محله سعی بر آن شد تا امکانات رفاهی مطلوبی در این محله قرار گیرد به طوری که در این زمان محله کوهک یکی از پرامکانات ترین محله های منطقه 22 بوده و حتی نیاز های شهرک های اطراف را نیز تامین می سازد.

اما این تنها مزیت این منطقه ساکت و خوش آب و هوا نیست. بله، خوش آب و هوا، داشتن آب و هوای مطبوع به دلیل همجواری با پارک جنگلی چیتگر از دیگر مزایای مهم سکونت در این محله می باشد.

بلوار کوهک کجاست؟

بلوار کوهک در ضلع شمال غربی منطقه 22 و قسمت شرقی شهرگ گلستان قرار دارد.

کوهک

چگونه به بلوار کوهک برویم؟

از خصوصیات مهم این منطقه دسترسی به بزرگراه آزادگان و بزرگراه تهران کرج می باشد. دسترسی به مترو چیتگر و پایانه اتوبوسرانی  و همچنین خطوط تاکسیرانی متعدد به منطقه 22 شرایط ایده آلی برای حمل و نقل ساکنین منطقه به وجود آورده است.
این منطقه بسیار کم ترافیک بوده و در صورت لزوم استفاده از خودروی شخصی نیز بسیار آسان خواهد بود.

امکانات رفاهی بلوار کوهک

همانطور که در ابتدا گفتیم از ویژگی های اصلی بلوار کوهک داشتن امکانات رفاهی بسیار مناسب است مانند:

  • مرکز خرید طوبی
  • بازار خرید محله ای کوهک
  • ایستگاه مدیریت بحران
  • شرکت دارویی آترا
  • تالارها و مجتمع های پذیرایی
  • سرای محله کوهک

مجتمع تجاری اداری طوبی

همه ی این موارد مجموعه ای از امکانات مورد نیاز برای زندگی را در دسترس شما قرار می دهد. هم چنین از دیگر ویژگی‌های بلوار کوهک نزدیکی و دسترسی به پارک چیتگر و دریاچه مصنوعی چیتگر می باشد که تمامی این نکات باعث شده تا نشود از امتیازاتی که این محل برای زندگی به ما می دهد چشم پوشی کرد.

کوهک

آیا بلوار کوهک مراکز درمانی دارد؟

بله، درمانگاه شبانه روزی ولیعصر به آدرس: انتهای بلوار کوهک، خیابان شهید بیگدلی، ورودی شهرک یاس در این بلوار قرار دارد و مورد دیگر بیمارستان در حال احداث برکت است که واقع در آدرس تهران،کوهک،خ علیمرادی،خ نسیم دهم می باشد.

آیا بلوار کوهک داروخانه دارد؟

بله لیست داروخانه های بلوار کوهک به شرح زیر می باشد:

  1. داروخانه دکتر افسانه حسینی به آدرس کوهک، مجتمع تجاری طوبی
  2. داروخانه دکتر آبش زاده به آدرس محله هوانیرو، خیابان علیمرادی

قیمت آپارتمان در کوهک منطقه 22

قیمت خانه در این محله نسبت به سایر نقاط منطقه 22 بسیار مناسب است.

برج های منطقه کوهک

در ادامه کمی به بررسی برج های محله کوهک می پردازیم، برج هایی که چشم انداز ارتفاعات جنوبی البرز دریاچه و پارک چیتگر را دارا هستند. این برج ها از دیگر موارد وسوسه کننده برای خرید خانه در این بلوار می باشند.

برج حکیم نظامی

برج حکیم نظامی از برج های تازه تاسیس بلوار کوهک ساخته شده توسط تعاونی مسکن صدا و سیما در قالب 25 طبقه ( 3 طبقه منفی شامل برای پارکینگ + 1 طبقه همکف شامل لابی + 21 طبقه با کاربری مسکونی) می باشد. واحد های این برج شرقی و غربی شاخته شده اند.

پروژه فرزانگان

پروژه فرزانگان یکی از لوکس ترین پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 تهران می باشد که در 26 طبقه 8 واحدی توسط تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت در محله کوهک بلوار علوم فنون ساخته شده است. و در سال تحویل 1401 تحویل داده شده.

پروژه نارنجستان 1

این پروژه توسط تعاونی ابنیه آکام در 11 طبقه 6 واحدی در محله کوهک ساخته شده می باشد. تعاونی در سال 1401 پروژه را تکیمل کرده است.

پروژه نارنجستان 2

این پروژه توسط تعاونی ابنیه آکام در 14 طبقه 6 واحدی در محله کوهک ساخته شده است. تعاونی در سال 1401 پروژه را کامل کرده است.

پروژه مدیران شهرداری

این پروژه توسط تعاونی منابع انسانی شهرداری کوهک در 21 طبقه8  واحدی در محله کوهک سر بلوار علوم و فنون ساخته شده می باشد. تعاونی  در سال 1402  پروژه را تکمیل کرده است.

پروژه شمیم رحمت3

این پروژه توسط تعاونی هوافضای سپاه در30 طبقه 8  واحدی در محله کوهک ، بلوارعلوم و فنون در حال ساخت می باشد. تعاونی سال تحویل پروژه را 1404 ذکر کرده است.

پروژه البرز

این پروژه توسط تعاونی ابنیه آکام در12 طبقه 8  واحدی در محله کوهک حال ساخت می باشد. تعاونی سال تحویل پروژه را 1404 ذکر کرده است.

پروژه همسا

این پروژه توسط تعاونی ابنیه همسا در7 طبقه 8  واحدی در محله کوهک حال ساخت می باشد. تعاونی سال تحویل پروژه را 1404 ذکر کرده است.

پروژه آفتاب مهتاب

این پروژه توسط تعاونی شرکت نفت  در 20 طبقه 8  واحدی در محله کوهک حال ساخت می باشد. تعاونی سال تحویل پروژه را 1404 ذکر کرده است.

پروژه رادین

این پروژه توسط تعاونی دانشگاه نیروی انتظامی در 25 طبقه 6  واحدی در محله کوهک حال ساخت می باشد. تعاونی سال تحویل پروژه را 1403 ذکر کرده است.

پروژه بانک ملی

این پروژه توسط تعاونی سپاشهر در 21 طبقه 6  واحدی در بلوار کوهک حال ساخت می باشد. تعاونی سال تحویل پروژه را 1404 ذکر کرده است.

برج مهرگان

برج مهرگان، از دیگر برج های کوهک در خیابان نسیم بیستم است. این برج در قالب 13 طبقه 4 واحدی میباشد.تمامی واحد ها دارای چشم انداز دریاچه می باشند از امکانات این برج میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت پرسرعت
  • سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • دوربین مداربسته
  • سالن اجتماعات
  • ماهواره مرکزی
  • متریال نمای بلوک مهرگان سنگ است.
  • این بلوک دارای ۳ طبقه منفی جهت پارکینگ و انباری می باشد
  • ورودی پارکینگ هم به صورت کنترلی و دارای ریموت
  • سیستم جمع آوری زباله در بلوک مهرگان توسط سرایدار

نقشه بلوار کوهک

نقشه ی زیر مختصات دقیق محل قرار گیری بلوار کوهک واقع در شهرک گلستان را نمایش می دهد.

قیمت در بلوار کوهک

خانه های شخصی ساز در این منطقه همگی دارای سند هستند، این خانه ها از حدود قیمت متری 33 تا 55 الی 60 میلیون تومان و در شهرک بهاران خانه ها از حدود قیمت متری 55 تا 65 میلیون تومان خرید و فروش می شوند. شهرک مهر با اینکه قدیمی ساز تر است اما قیمت خانه در این شهرک نیز مانند شهرک بهاران است.

در برج های زیتون و سامان راهور قیمت خانه با متری 29 میلیون تومان و برج های لوکس تر مثل کادوس، امپریال، فرزانگان و … با قیمت متری 70 میلیون تومان نیز به فروش می روند.
در این منطقه ساختمان هایی 7 الی 8 طبقه نیز وجود دارند که با قیمت متری 37 الی 38 میلیون تومان به فروش می رسند.

برای مشاوره رایگان با شماره ی زیر تماس بگیرید  ( ساعت پاسخگویی : 10 صبح تا 8 شب)

09125781168 مرادی

یک نظر

    1. حانیه کاظم زاده پاسخ

      با سلام
      به طور دقیق در بخش غربی دریاچه چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر و همچنین در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی و چهارباغ و اتوبان حکیم قرار دارد.

    1. حانیه کاظم زاده پاسخ

      با سلام

      کوهک در شرقی ترین قسمت منطقه 22 قرار گرفته است و بسیاری آن را با نام خیابان علیمردانی می شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *