برج زاگرس

پیش فروش برج زاگرس(لکسون2) چیتگر منطقه 22

 برج زاگرس(لکسون2) چیتگر منطقه 22

اگر به دنبال برجی با موقعیت مکانی فوق العاده در نزدیکی دریاچه خلیج فارس منطقه 22 هستید این مقاله را از دست ندهید.

 

سازنده پروژه زاگرس

پروژه زاگرس یا همان لکسون 2 یکی از پروژه های بسیار خوب در منطقه 22 بوده که زیر نظر تعاونی مسکن ابنیه همت در حال ساخت است.

ناگفته نماند که معماری برج زاگرس برعهد جناب مهندس فرزاد دلیری است. مهندس دلیری از بزرگترین معماران معاصر بوده که حدود سیصد پروژه‌ را معماری کرده است. از به نام ترین کارهای مهندس دلیری می توان به چناران پارک، بام نیاوران، برج کوه نورد، بام جمشیدیه، بام مهمان‌دوست، برج های شمیم رحمت و برج تجاری اداری لکسون باملند اشاره کرد.

تعاونی ابنیه همت

تعاونی مسکن ابنیه همت در سال 1391 با شماره ثبت 424074 تاسیس گردید. اهدافی که این تعاونی دنبال می کند:

  1. شناسایی منابع
  2. اجرای پروژه های عمرانی
  3. پاسخگویی به نیازهای متقاضیان
  4. شرکت در سرمایه گذاری های مختلف
  5. عرضه خدمات ساختمانی طبق استانداردهای جهانی

از جمله پروژه های موفقی که زیرنظر این تعاونی مسکن ابنیه همت اجرا شده می توان به پروژه های فرزانگان، آرتمیس، لکسون، آسمان آبی، البرز، الوند (توضیحات کامل در انتهای مقاله) و برج زاگرس اشاره کرد.

پروژه زاگرس ابنیه همت

کاربری پروژه لکسون 2

کاربری پروژه برج زاگرس ( لکسون 2) تجاری مسکونی است.

مشخصات پروژه زاگرس

برج زاگرس (لکسون 2) در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع در قالب یک بلوک 28 طبقه ای ( 21 طبقه مثبت مسکونی) که در تعداد طبقات در زمان اخذ پروانه ساختمانی می تواند متغیر باشد. طبقه همکف ساختمان و طبقه منفی یک این پروژه واحدهای تجاری قرار دارد.

میانگین واحد ها 120 متر است که هر یک از اعضا تعاونی دارای 15 مترمربع تراکم تجاری و 60 مترمربع مسکونی هستند.

زمان تحویل پروژه زاگرس منطقه 22

برج زاگرس گودبرداری آن اجرا شده و زمان تحویل پروژه زاگرس اواخر سال 1405 تخمین زده شده است. سهام تجاری این پروژه نیز در اواخر کار به فروش میرشد که مبلغ آن برای نازک کاری واحد های مسکونی مصرف خواهد شد.

خاک برداری برج زاگرس

برج لکسون 2 کجاست؟

برج لکسون 2 یا همان زاگرس در یکی از خوش آب و هواترین مناطق منطقه 22 یعنی نزدیک دریاچه خلیج فارس و به طور دقیق تر در شرق آن، رینگ دوم دریاچه چیتگر قرار دارد و این موقعیت، دسترسی خوبی برای این برج فراهم کرده است.

برج زاگرس

برج زاگرس یا همان لکسون 2 برجی با کاربری مسکونی تجاری است که در ادامه به امکانات، دسترسی ها، مشخصات و پیش فروش آن می پردازیم

دسترسی های پروژه لکسون 2

پروژه زاگرس دسترسی بسیار خوبی به اتوبان های حکیم، همت و آزادگان شمال و نیز جاذبه های گردشگری منطقه 22 همچون دریاچه چیتگر، بام لند دارد.

امکانات پروژه زاگرس

  • پارکینگ و انباری
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • اینترنت مرکزی
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • پیش فروش برج زاگرس (لکسون 2)

خرید و فروش پروژه لکسون 2

پروژه زاگرس یا همان لکسون 2 به شکل سه دانگ سه دانگ که هر 3 دانگ شامل 60 متر مسکونی و 15 متر تجاری بوده به صورت واریزی+ امتیاز + اقساط خرید و فروش می شود. تمامی نقل و انتقالات در دفتر تعاونی به صورت قطعی انجام خواهد گرفت.

در این پروژه برای خرید 1 واحد کامل که 120 متری می‌باشد باید 2 سهام خریدارش شود که 120 متر مسکونی و 30 متر تجاری را شامل می شود.

خاک برداری پروژه زاگرس ابنیه همت

قیمت و اقساط برج لکسون 2

همانطور که گفته شد برج لسکون 2 به شکل سهام سه دانگ سه دانگ که هر 3 دانگ شامل 60 متر مسکونی و 15 متر تجاری بوده خرید و فروش می شود و خرید سهام  این پروژه به شرح زیر است:

  • سهام ۶۰ متر مربع مسکونی: ۷۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان واریزی + حق امتیاز
  • سهام ۱۵ متر مربع تجاری: ۳۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان واریزی + حق امتیاز

واریزی به روز پروژه 1.504.400.000 ملیون تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه لکسون 2 ( زاگرس ابنیه همت) و آگاهی از قیمت ها می توانید باهمکاران ما در املاک دان درارتباط باشید:

09123109984  عبدالهی

برج آسمان آبی ابنیه همت

برج مسکونی آسمان آبی از برج های نو ساز اطراف دریاچه چیتگر ساخته شده توسط تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت در سال 1399 تحویل اعضا داده شده است.

این برج در قالب تک برج 15 طبقه ای (۱۲ طبقه مسکونی+۱ طبقه لابی+۲ طبقه منفی به عنوان پارکینگ) در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است.

از مزیت های این برج کم واحد بودن طبقات است که در هر طبقه 2 واحد با متراژ های 146 متری سه خوابه طراحی شده است. 2 طبقه آخر برج تک واحدی با متراژ 300 متر است. واحد های شرقی از چشم انداز دریاچه برخوردارند.

تمامی واحد ها آماده و کابینت شده تحویل اعضا داده شده و برج دارای نمای بسیار زیبا از ترکیب سیمان شسته شده و چوب است.

موقعیت مکانی برج آسمان آبی

این برج در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه در مجاورت برج پاسارگاد واقع شده است که این موقعیت مکانی دسترسی های اعم از دسترسی به مجموعه تفریحی دریاچه و دسترسی به میدان ساحل و استفاده از امکانات تجاری را به ساکنین برج می دهد

دسترسی برج آسمان آبی چیتگر به مراکز تجاری و تفریحی و خدماتی از جمله دریاچه چیتگر، اوپارک، پارک جنگلی چیتگر، ایرانمال، درمانگاه و … می باشد

امکانات برج آسمان آبی

  • سرمایش و گرمایش داکت اسپیلت
  • لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
  •  ۲ لاین آسانسور یک لاین باربر
  • سیستم اعلام حریق
  • سالن مجهز ورزشی
  • پارکینگ و انباری
  • سالن اجتماعات
  • آیفون تصویری
  • فایر باکس
  • درب ریموت
  • هلی پد

پروژه البرز ابنیه همت

این پروژه توسط تعاونی ابنیه همت در محله کوهک، که از محلات ساکت و خوش آب و هوای منطقه 22 است قرار دارد. پروژه البرز در زمینی به مساحت تقریبی 1700 مترمربع در قالب 12 طبقه ( 7طبقه مثبت مسکونی + 1 طبقه تجاری + 4 طبقه منفی به منظور پارکینگ و انباری ) است.

نقل و انتقال این پروژه به صورت سهام های 50 متری مسکونی و 7 متر تجاری بوده که از جهت سهام تجاری فرصت مناسبی برای سرمایه گزاری است.

برج البرز ابنیه همت

پروژه الوند ابنیه همت

این برج تجاری اداری در منطقه 22 واقع در میدان موج از دیگر پروژه های ابنیه همت است که در قالب 14 طبقه که 7 طبقه با کاربری مسکونی، 6 طبقی منفی به منظور پارکینگ و تجاری و یک طبقه همکف دارد. هر طبقه دارای 5 واحد است. تحویل این پروژه سال 1402 برآورد شده است.

راه های دسترسی به اتوبان حکیم، آزادگان و تهران کرج و همچنین نزدیکی به دریاچه چیتگر و مرکز باملند از مزیت های این پروژه است.

پروژه شمیم رحمت 2 

پروژه شمیم رحمت 2 (امپریال) یکی از برج های لوکس محله کوهک در منطقه 22 بوده که توسط مهندس دلیری اجرا شده است. این پروژه مسکونی تجاری است به طوریکه طبقه 2 تا 19 مسکونی و طبقه 1 تجاری می باشد. در رابطه با این برج می توانید به طور مفصل مقاله برج امپریال را مطالعه بفرمایید.

پروژه شمیم رحمت 3

از دیگر پروژه های ساخته شده توسط آقای دلیری می توان به برج نخل یا همان شمیم رحمت 3 اشاره کرد. این پروژه از 4 برج 25 طبقه ای تشکیل شده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد. برای کشب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه می توانید مقاله پروژه شمیم رحمت 3 را مطالعه فرمایید.

پروژه لکسون باملند

پروژه لکسون در ساحل شرقی دریاچه چیتگر و رو به روی بام لند زیر نظر تعاونی ابنیه همت ساخته شده و عملیات ساخت و اجرایی این پروژه بر عهده مهندس فرزاد دلیری بوده است. این پروژه دارای 30 طبقه متشکل از طبقات اداری، تجاری و اقامتی می باشد. برای مطالعه بیشتر در رابطه با این پروژه به مقاله برج لکسون مراجعه فرمایید.

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: پیش فروش پروژه تجاری اداری برج لکسون دریاچه منطقه 22 - املاک دان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *