پروژه همراه اول

برج همراه شهر (همراه اول) منطقه 22 تهران

برج همراه شهر در منطقه 22

یکی دیگر از برج های مسکونی و خوش ساخت منطقه 22، برج های شهرک همراه شهر یا همان همراه اول بوده که در مجاورت شهرک آتی شهر در منطقه ای خوش آب و هوا احداث شده است.

شهرک آتی شهر یا همراه اول؟

سازنده‌ی اولیه شهرک همراه شهر، شرکت آتی‌ساز بوده و به این دلیل نام قدیمی این شهرک، شهرک آتی شهر است، در حال حاضر امتیاز این پروژه به همراه اول تعلق دارد و دلیل نام‌گذاری شهرک به‌نام همراه‌شهر نیز همین است و نباید با شهرک آتی شهر اشتباه گرفته شود.

آتی شهر متشکل از 3 فاز است که در مجموع 17 برج را شامل می شود که از لحاظ بافت این شهرک را قابل قیاس با شهرک اکباتان میدانند.

مشخصات برج مسکونی همراه اول

 برج های شرکت همراه اول نیز در قالب 17 برج در 3 فاز ساخته شده و بسیار مدرن می باشند.

برج همراه شهر

فاز اول

در فاز اول شهرک همراه اول، برج هایی با کاربری مسکونی ساخته شده اند و تعداد طبقات این برج ها شامل 11 تا 22 طبقه بوده و در کل 556 واحد دارند.

فاز دوم

فاز دوم این شهرک نیز مسکونی است اما تعدا طبقات آنها 11 تا 24 طبقه بوده و در کل 628 واحد دارند،

فاز سوم

اما سومین فاز شهرک همراه اول متفاوت از دو فاز اول، کاربری اداری تجاری داشته و می تواند نیازهای ساکنین 2 فاز اول را به لحاظ امکانات رفاهی و خدماتی برطرف کند.

متراژهایی که برای برج همراه شهر در نظر گرفته شده از 81 متر تا 192 متر متفاوت است و پنت هاوس برج ها دارای متراژ 250 و 300 متر می‌باشد.

سازنده شهرک همراه شهر

برج همراه شهر که در ابتدا زیر نظر شرکت آتی ساز بود و بعدها به شرکت همراه اول سپرده شد.

موقعیت مکانی برج های همراه شهر

برج همراه شهر در محدوده محله وردآورد و نزدیکی شهرک آتی شهر در غرب منطقه 22 و در بلوار اردستانی واقع شده است.

دسترسی ها شهرک همراه شهر

برج همراه شهر در موقعیت بسیار خوبی در بزرگراه تهران-کرج قرار گرفته و دسترسی راحتی به بزرگراه های شهید خرازی، همت غرب، آزادراه تهران-شمال و آزادگان دارد. علاوه بر این، ایستگاه مترو وردآورد و مجتمع بزرگ ایران مال و مرکز خرید هایپرمی به این برج ها بسیار نزدیک است.

برج همراه شهر

امکانات برج های همراه اول منطقه 22

علاوه بر آب و هوای پاک و بدون آلودگی همراه شهر و نیز موقعیت عالی این شهرک به لحاظ دسترسی فوق العاده ای که دارد، امکانات خوبی همچون موارد زیر برای این برج ها در نظر گرفته شده است:

  • پارکینگ و انباری
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • دوربین مداربسته
  • آنتن و ماهواره مرکزی
  • شوتینگ زباله
  • سالن اجتماعات و ورزشی
  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
  • 3 لاین آسانسور نفربر و باربر
  • کتابخانه
  • برق اضطراری
  • سیستم هوشمند مدیریت ساختمان (BMS)
  • فضای بازی کودکان

پروژه همراه شهر

سرمایه گذاری در برج های همراه شهر

برج های همراه اول به جهت مشخصات و ویژگی های بارزی که دارند، مورد توجه بسیاری از افراد برای خرید و سرمایه گذاری قرار گرفته است. از جمله این ویژگی ها می توان به مواردی همچون سازه محکم فلزی و بتنی، نما و سقف کامپوزیت و موارد دیگر اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی ها نباید از آب و هوای خوب این منطقه و پایین بودن قیمت واحد ها به نسبت مناطق دیگر غاقل ماند.

همراه شهر

قیمت خرید و رهن و اجاره برج همراه شهر

قیمت ملک در منطقه 22 نوسان داشته و شما برای اطلاع دقیق از نرخ قیمت ها جهت خرید، فروش و اجاره برج های همراه اول می توانید به سایت املاک دان مراجعه کرده و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *