برج ایزدیار

قیمت برج ایزدیار دریاچه چیتگر منطقه 22

برج های سه گانه ایزدیار منطقه 22

برج ایزدیار دریاچه چیتگر در 3 فاز ساخته شده اند. فاز 1 و 2 در کنار یکدیگر قرار قرار دارند و در مجموع 14 بلوک هستند. همچنین فاز 3 پروژه ایزدیار متشکل از 3 برج مرتفع می باشد.

برج ایزدیار از تنوع قیمت و امکانات بسیار زیادی برخوردار است و می توان مطمئن بود که در منطقه ی رو به رشد چیتگر پروژه ایزدیار یک فرصت طلایی سرمایه گذاریست.

برج ایزدیار فاز 1

فاز 1 پروژه برج ایزدیار 6 بلوک مسکونی به نام های A و B، C1 و C2، D1 و D2 دارد که هر بلوک دارای 12 طبقه می باشد، که در هر طبقه آن 3 واحد قرار گرفته که در مجموع دارای 216 واحد است.

ایزدیار فاز 1

برج ایزدیار فاز 2

فاز 2 پروژه ایزدیار 8 بلوک مسکونی به نام های E1 و E2، F1 و F2،G1 وG2 دارد که هر بلوک دارای 12 طبقه می باشد، که هر طبقه آن 3 واحد قرار گرفته که در مجموع دارای 288 واحد است.

متراژ واحدهای فازهای 1 و 2 بیت 90 تا 154 متر می باشد.

ایزدیار فاز 2

برج ایزدیار فاز 3

فاز 3 پروژه برج ایزدیار متفاوت از فاز 1 و 2 بوده و به صورت 3 برج فوق لوکس در نزدیکی دریاچه قرار گرفته است. این برج ها دارای مجموعا 25 طبقه می باشد که از این 25 طبقه، 21 طبقه مسکونی، 1 طبق لابی و سالن اجتماعات و 3 طبقه پارکینگ و انباری می باشد.

هر طبقه در فاز 3 دارای 4 واحد می باشد.

ایزدیار فاز

طراحی بلوک های فاز 3

واحد های بلوک 3 دارای تراس های بزرگ و پنجره های بلند و قدی هستند که سبب نورگیر شدن این مجموعه شده است.

بلوک های این مجموعه مرتفع تر از بلوک های اطراف است که باعث مزیت برج های ایزدیار شده که باعث شده واحد ها بزرگ تر به چشم بیایند. جهت گیری سالن های واحدها شمالی و جنوبی بوده و اتاق ها در سمت غرب و شرق قرار دارند.

اتاق های شرقی دارای دید دریاچه بوده که از امتیاز بالا برخوردار هستند.

تمامی واحد ها بادارای دکوراسیون داخلی، نقاشی شده، دارای کابینت، تجهیز به شیرآلات و روشویی تحویل داده شده است.

برج ایزدیار

سازنده برج های ایزدیار

سازنده فاز1 و 2 یکسان بوده و تعاونی مسکن ایزیار می باشد اما فاز 3 به تعاونی نقش گستران مهر واگذار شده است. البته ناظر اجرایی عملیات ساخت و ساز این برج ها  شرکت آرین سازه است.

زمان تحویل برج های ایزدیار

فاز 1 و 2 در سال 1394 و فاز 3، 2 سال پس از آن یعنی در سال 1396 تحویل اعضا گردیده است.

برج های ایزدیار کجاست؟

فاز 1 و 2 پروژه ی برج  ایزدیار در کنار یکدیگر و در کنار مجموعه ی پردیسان نور (که یک مجموعه فرهنگی و ورزشی است) قرار گرفته است. فاز 3  برج ایزدیار در مکانی متفاوت و در جنوب میدان موج واقع شده است.

دسترسی برج های ایزدیار

دسترسی های فاز 1 و 2 در شمال به شکل دسترسی به مجموعه ی مروارید آفتاب مروارید، در شرق پروژه دسترسی به مجتمع تجاری-اداری گلستان و در جنوب فاز 1 و 2 دسترسی به مجتمع تجاری-اداری-مسکونی پارامیس می باشد.

فاز 3 نیز دارای  دسترسی بسیار آسانی به مرکز تجاری بام لند و مرکز تفریحی دریاچه چیتگر می باشد.

امکانات برج های ایزدیار

امکانات فاز 1 و2 و فاز 3 متفاوت از یکدیگر می باشد که همین تفاوت بر روی قیمت نیز تاثیرگذار است.

  • امکانات فاز 1 و 2:
    • استفاده از متریال درجه 1 ایرانی
    • آسانسور
    • اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره
    • داشتن 4 چیلر و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، به همراه 5 سیستم آبی به صورت موتورخانه مرکزی
    • کنتور برق مجزا

فاز 3 نسبت به 2 فاز قبلی لوکس تر بوده و دارای امکانات رفاهی بسیار بیشتر و پیشرفته تریست.

  • امکانات فاز 3:
    • فضای ورزشی
    • استخر،سونا،جکوزی
    • سالن اجتماعات مجهز
    • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
    • روف گاردن 360 درجه
    • سیستم مانیتورینگ
    • درب های ضد سرقت
    • سالن بیلیارد
    • سالن بدنسازی
    • کتابخانه
    • هلی پد
    • سیستم شوتینگ زباله
    • فضای سبز
    • سیستم اعلام و اطفاء حریق

پارکینگ شهرک ایزدیار

منطقه 22 با ۶۲۰۰ هکتار مساحت دارای اراضی وسیعی میباشد که از محاسن منطقه به حساب آمده و این حسن باعث شده است که برج ها و شهرک های مسکونی دارای تعداد زیادی پارکینگ عمومی باشند. برج های ایزدیار نیز از این حسن برخوردار بوده و دغدغه ساکنین را برای جای پارک و همچنین پارکینگ مهمانان حل کرده است.

برج ایزدیار فاز 3

متریال برج های ایزدیار

سازه برج های ایزدیار از اسکلت بتنی و مواد استفاده شده خارجی  (آلمانی، کانادایی، ایتالیایی و چینی) است. امکانات ذکر شده در بالا از قبیل سیستم کامل اعلام و اطفاء حریق در تمامی طبقات و سیستم های امنیتی نظیر دوربین مداربسته در تمامی طبقات، پارکینگ ها و محوطه های عمومی درجه یک است.

همچنین در این مجموعه آسنسور های از برند تیور آلمان، درب ها ضد سرقت ترکیه ای (برند تریمال ترک)، قفل های ۴ زمانه (سوییچی، کارتی، لمسی و کدخور)، شیرآلات برند KWC، کابینت های های گلاس و کلیه واحد ها دارای کمد دیواری است.

برج های ایزدیار دارای سقف بلند به ارتفاع 3و 1 متر بوده و از مزیت واحد ها به شمار میرود. استفاده کنف در سقف ها امکان تغییرات در طراحی و کم و زیاد کردن ارتفاع سقف را فراهم کرده است.

امنیت بلوک های فاز 1 و 2

برج های ایزدیار از امنیت بالایی برخوردار هستند به طوری که علاوه بر وجود نگهبانی در لابی تک تک بلوک ها، پارکینگ ها و فضای بین برج ها از دوربین مدار بسته استفاده شده است به طوری که کل ساکنین از داخل واحد می‌توانند به تصاویر دوربین دسترسی داشته باشند.

مشاعات بلوک های ایزدیار

در این مجتمع بی نظیر در نزدیکی دریاچه به فضاسازی محوطه برج ها توجه ویژه ای شده است. فضای سبز طراحی شده به همراه آب نماهای تعبییه شده فضای دلنشینی را برای سپری کردن اوقات فراغت ساکنین فراهم آورده است. یک باغبان و نظافت چی برای مراقبت و حفظ این فضا درنظر گرفته شده است.

قیمت آپارتمان در برج ایزدیار منطقه  22

قیمت برج ایزدیار در فازهای 1 و 2 یکسان می باشد اما در فاز 3 قیمت به دلیل متریال موقعیت مکانی و همچنین امکانات بسیار بیشتر می باشد.

از سوی دیگر چون پروژه ایزدیار تحویل اعضا گردیده از حالت پیش فروش خارج گردیده و به شکل متری به فروش می رسد.

متراژ واحدها در این شکل فروش بر روی قیمت بسیار تاثیرگذار می باشد.

همچنین نقل و انتقال واحدهای پروژه ایزدیار در دفاتر رسمی تعاونی انجام می گیرد.

اجاره آپارتمان در برج ایزدیار

اجاره بها نیز در فاز 1 و 2 یکسان و ر فاز 3 بیشتر از 2 فاز قبلی می باشد. گزینه اجاره ی خانه برای افرادی که در حال حاضر امکان خرید واحد را ندارند و از طرفی مشتاق زنگی در پروژه ایزدیار می باشند بسیار مناسب می باشد.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با برج های ایزدیار به سایت مشاورین املاک دان  و یا با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *