دهکده المپیک

بررسی دهکده المپیک،0 تا 100 امکانات و دسترسی های محله

دهکده المپیک

دهکده المپیک؛ ساخت آن تقریبا به 50 سال پیش بر می گردد. شاید اینطور فکر کنید دهکده المپیک با قدمتی تقریبا 50 ساله، بافت این شهرک باید خیلی قدیمی باشد اما ما در این شهرک شاهد ساختمان ها و سازه های مدرن هم هستیم.

تاریخچه دهکده المپیک

دهکده‌ المپیک یکی از محله های واقع در شمال غربی تهران است که تاسیس آن مربوط به زمانیست که بازی های آسیایی در سال 53 در تهران برگزار گردید و شهرکی را برای اسکان ورزشکاران دیگر کشورها با نام دهکده المپیک احداث کردند.

المپیک

این شهرک در ابتدا جزو منطقه 5 ( بخشی از کن ) به حساب می آمد که بعد از تقسیم اراضی جزو منطقه 22 شد. شهرک گلستان ( شهرک راه آهن) هم بخشی از منطقه 22 میباشد ولی با بافتی جدید، و ملک های نوساز.  خرید خانه شهرک گلستان شامل مزیت های فراوانی میباشد.

شهرک لاله با بلوک های چهار و یا پنج طبقه یکی از شهرک های دنج و نسبتا آرام این محله است.

شهرک مسکونی صدرا نیز از شهرک های دنج مسکونی این محله است که با معماری زیبای ایتالیای خود  از دیگر شهرک های این منطقه تمیز داده شده است.

شهرک صدرا دهکده المپیک

برج های دو قلوی خاتم  همانند نگینی بر انگشتر غرب تهران، از برج های لوکس در دهکده المپیک در قالب برجهای ۲ قلوی از 2 بال شرقی و غربی تشکیل شده اند. این برج ها دارای 26 طبقه بوده که از 21 طبقه مسکونی، 3طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی مجلل تشکیل شده است.

دهکده المپیک کجاست؟

دهکده المپیک در ضلع شمال غربی منطقه 22 قرار دارد و در جنوب آن اتوبان همت می باشد.

دهکده المپیک

امکانات دهکده المپیک

این شهرک دارای امکانات خدماتی از جمله بانک پاسارگاد، تجارت، صادرات و بانک های دیگر، درمانگاه از جمله درمانگاه کیمیا و امکانات تفریحی از جمله :

  • سینما المپیک

محله دهکده المپیک منطقه 22 تنها محله ای است که دارای سینماست. این سینما نسبتا بزرگ بوده و از فیلم های به روزی که تازه اکران شده اند نمایش می دهد.

  • پارک فرهنگ و ساحل

در ضلع جنوب شرقی دهکده المپیک، پارک ساحل قرار داردکه دسترسی بسیار خوبی از تمام نقاط دهکده دارد و شما می توانید با پیاده روی در این پارک علاوه بر زیبایی های این پارک از رودخانه کن که از کنار این پارک رد شده است لذت ببرید.

  • دانشگاه علامه طباطبایی

وجود دانشگاه علامه طباطبایی در دهکده المپیک باعث شده این محله به یک  منطقه فرهنگی تبدیل شود و آینده خوبی را برای این محله رقم بزند. یکی از تاثیرات مثبتی که دانشگاه طباطبایی برای دهکده المپیک دارد این است که امکان ایجاد مشاغل را در اطراف این دانشگاه سهل کرده است؛ از جمله تاسیس رستوران، سوپر مارکت و …

  • مجموعه ورزشی توحید

در این مجموعه ورزشی رشته هایی همچون تکواندو، جودو، ژیمناستیک، کشتی، بدنسازی، کنگ فو، کیوکوشین، کاراته و … کار می شود. امکاناتی که برای این مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده شامل بوفه، دوش، کارتخوان، اینترنت و ارائه رژیم غذایی می باشد.

  • سرای محله دهکده‌ المپیک

المپیک

قیمت خانه در دهکده المپیک

با توجه به اینکه این شهرک از قدیمی ترین محله های منطقه 22 است، قیمت خانه در دهکده‌المپیک در مناطق قدیمی این محله و مناطق جدید متفاوت است. ناگفته نماند اکثر خانه های ویلایی دهکده‌المپیک، 200 متر هستند و قیمت این خانه ها که بعضا قدمت آنها به 25 الی 30 سال می رسد قیمتی برابر با متری 30 میلیون تومان دارند ولی از آنجا که تقاضا برای این منطقه نسبت به شهرک گلستان کمتر است می توان ارزان تر هم خرید.

 قیمت آپارتمان های نوساز در دهکده‌المپیک تقریبا در حال حاضر قیمتی برابر با متری 60 ال 65 میلیون تومان دارد. در رابطه با برج هایی که در دهکده‌المپیک ساخته شده نیز می توان قیمتی برابر با متری 40 میلیون تومان را داد که این قیمت باز به معیارهای مختلفی بستگی دارد.

شما عزیزان برای به دست آوردن بهترین نرخ خانه در دهکده‌المپیک با سایت www.amlakdan.com (املاک دان) در ارتباط باشید.و یا با شماره های زیر در تماس باشید.

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *