شهرک امیددژبان

معرفی شهرک امید دژبان منطقه 22

شهرک امید دژبان

شهرک امید دژبان با 12 سال قدمت از شهرک های به نسبت قدیمی منطقه 22 است. از مزیت این شهرک قیمت مناسب واحد های آن چه برای رهن و اجاره و چه برای فروش مناسب است. در ادامه به بررسی کامل این شهرک می پردازیم:

سازنده شهرک امید دژبان

امتیاز این شهرک متعلق به ارگان های ارتش بوده که پس از اتمام ساخت شهرک به صورت سازمانی و به خانواده های ارتشی فروخته شد. هم اکنون خرید و فروش واحد های این شهرک به صورت آزاد است.

شهرک امید دژبان

مشخصات شهرک امید دژبان

شهرک امید دژبان در 2 بلوک ساخته شده که هر بلوک 4 طبقه 4 واحدی دارد. در مجموع این شهرک دارای 850 واحد مسکونی است. متراژ این واحدها از 75 متر تا 130 متر متغیر است و به صورت 2 و 3 خوابه ساخته شده است. تمامی واحد های این شهرک دارای پارکینگ و انباری هستند و در بعضی بلوک ها آسانسور نیز تعبیه شده است.

شهرک امید دژبان

ساختمان های شهرک امید دژبان

در خانه های شهرک امید دژبان از دو نوع سازه استفاده شده است. یکی سازه های بتنی و دیگری سازه های فلزی. همچنین نمای یکسری از خانه ها آجر و سنگ و الباقی نمای سیمان است؛ خانه هایی محکم که در برابر زلزله ی احتمالی شهر تهران خیال ما را آسوده می سازد.

بسیاری از واحدهای مسکونی این منطقه دارای چشم انداز ارتفاعات البرز و برخی از واحدها نیز دارای ویو پارک جنگلی لتمان کن است. چشم اندازی که در تمام فصول روح شما را نوازش می دهند.

شهرک امید دژبان

محل قرار گیری شهرک امید دژبان

شهرک امید دژبان، این شهرک در قسمت شمالی بزرگراه همت قرار دارد و زیرنظر تعاونی مسکن ارگان ارتش ساخته شده و در جوار شهرک نمونه سپاه قرار دارد. این شهرک با قدمت 12 ساله از قدیمی ترین شهرک های منطقه 22 به شمار می آید.

مسیرهای دسترسی به شهرک امید دژبان

از امتیازات این شهرک دسترسی به اتوبان ها و بزرگراه های مهم غرب تهران است که رفت و آمد به این شهرک را آسان می سازد؛ دسترسی به اتوبان های همت ،بزرگراه حکیم،آزاد راه تهران –کرج .

همچنین این شهرک، دسترسی سریع و آسان به بلوار هاشم زاده که یکی از بلوارهای اصلی شهرک گلستان است را داراست. برای رفت و آمد به این شهرک می توان از ایستگاه مترو چیتگر و اتوبوس استفاده کرد.

همچنین از دیگر امتیازات این شهرک مسکونی، قرار گرفتن در منطقه 22 قطب گردشگری تهران و بودن در کنار مراکز تفریحی همچون دریاچه چیتگر ، آبشار مصنوعی تهران و لتمان کن می باشد.

امکانات و مزایای شهرک امید دژبان

از آنجایی که این شهرک مسکونی در ارتفاعات واقع شده ،از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است که این مورد برای یک شهرک مسکونی، یک امتیاز بزرگ به شمار می رود.

از امکانات خانه های این شهرک می توان به سیستم اعلام و اطفاء حریق و اینکه درب تمامی پارکینگها با ریموت کنترل باز می شوند اشاره داشت.

همچنین در اکثر خیابان های این شهرک شاهد فضای سبز و باغچه کاری هستیم که همین امر محیط شهرک امید دژبان را به مکانی دلنشین برای زندگی تبدیل می کند.

برای راحتی حال ساکنان بازار میوه تره بار و همچنین مسجد نیز در این شهرک ساخته شده است.

شهرک امید دژبان

قیمت خانه در شهرک امید دژبان

توجه داشته باشید که تمامی قیمت ها در زمان انتشار مقاله می باشد و برای دریافت قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

همانطور که گفته شد شهرک امید دژبان قدمت طولانی ندارد، بنابراین سالهای زیادی از عمرخانه های این منطقه نگذشته است اما با این حال قیمت خانه با توجه به امکانات این شهرک بسیار مناسب بوده و با حدود قیمت به ازای هر یک متر مربع بین 30 تا 32 میلیون تومان به خرید و فروش میرسد.

خانه های 4 و 6 طبقه بدون آسانسور در این منطقه با حدود قیمت 24 تا 28 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه قیمت دقیق رهن، اجاره، خرید و فروش شهرک امید دژبان با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

یک نظر

  1. مبینا پاسخ

    شهرک امید دزبان خیلی امنیتش خوبه البته خب همه منطقه 22 امنیت داره ولی این از همه بهتره امنیتش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *