شهرک اسکان سبز

از شهرک اسکان سبز منطقه 22 چه می دانید؟

معرفی خانه های شهرک اسکان سبز

یکی دیگر از شهرک های مسکونی چیتگر منطقه 22 شهرک اسکان سبز است که در مجاورت شهرک شهید باقری ساخته شده است. این شهرک به دلیل قرار گیری در ارتفاعات البرز از آب و هوای بسیار معتدل برخوردار است.

سازنده شهرک اسکان‌ سبز

این شهرک زیر نظر تعاونی مسکن آگاهی نیروی انتظامی احداث شده است.

اسکان سبز

مشخصات فنی ساختمان های شهرک اسکان سبز

شهرک مسکونی اسکان سبز در مجموع دارای 300 واحد مسکونی است که در قالب 14 بلوک، ساخته شده اند. تمام واحد های این بلوک ها دارای تراس بوده و در متراژ های 110 متری، 120 متری، 135 متری و 145 متری بنا شده اند که این مورد به شما حق انتخاب گزینه ی مورد نظرتان را می دهد.

ساختمان های این شهرک دارای اسکلت فلزی هستند و نمای ساختمان ها را نیز ترکیبی از سنگ و سقف شیروانی تشکیل داده اند که از علل زیبایی این شهرک به شمار می روند.کف تمامی واحدها سرامیک است که خانه ای شیک و مدرن را برای شما فراهم می کند.

شهرک اسکان سبز

محل قرارگیری شهرک اسکان سبز

شهرک اسکان سبز یکی از شهرک های منطقه 22 است که در شمال بزرگراه همت قرار گرفته است.

مسیرهای دسترسی به شهرک اسکان سبز

دسترسی های مناسب مسیر ها، نکته ی مهم امتیازات این شهرک است؛ دسترسی به بزرگراه های همت و حکیم و آزاد راه تهران – کرج، دسترسی این شهرک را به همه جای منطقه 22 آسان کرده است.

امکانات و مزایای شهرک اسکان سبز

البته یکی از نکات بسیار مهم این منطقه مسکونی موقعیت مکانی خوب آن است زیرا با آنکه شاید خود این شهرک از امکانات کمی برخوردار باشد اما همسایگی با شهرک شهید باقری که یکی از پرامکانات ترین شهرک های منطقه 22 است را فراهم آورده که، افراد ساکن در این شهرک مسکونی نیازهایشان به آسانی برطرف گردد.

اسکان سبز

در تمامی این شهرک مسکونی، 2 لاین آسانسور به صورت باربر و نفربر قرار گرفته شده است. هم چنین، به جهت آسایش و رعایت نظافت ساختمان ها، در تمامی ساختمان ها یک سرایدار شبانه روزی تعیین شده است.

در محوطه شهرک مسکونی اسکان سبز، فضای سبز، تدابیر روشنایی چشم نواز و خیابان کشی زیبا انجام شده که به علت امنیت موجود در شهرک، با خیال راحت می توانند محل پارک ماشین های میهمانان شما باشند.

از دیگر امکانات این ساختمان ها می توان به سیستم اعلام و اطفا حریق که در تمامی طبقات قابل مشاهده است اشاره کرد. هم چنین از جذابیت های غیر قابل چشم پوشی این شهرک ویوی بی نظیر دریاچه است که بسیاری را جذب این شهرک می نماید.

خرید و فروش در شهرک اسکان سبز

واحد های شهرک اسکان سبز تحویل اعضا داده شده است و خرید و فروش به صورت متری انجام میگیرد. واحد ها دارای دفترچه مالکیت بوده و تمامی نقل و انتقالات در دفتر تعاونی صورت میگیرد.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با رهن، اجاره و خرید و فروش واحد های شهرک اسکان سبز با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *