شهرک شهید باقری

در مورد شهرک شهید باقری منطقه 22 تهران

شهرک شهید باقری منطقه 22

شهرک شهید باقری از قدیمی ترین شهرک های منطقه 22 است که قدمت 20 ساله دارد. این شهرک از جمله شهرک های پر امکانات منطقه است که آب و هوای مطبوعی نیز دارد و دارای دو نوع بافت قدیمی و جدید است.

شهرک شهید باقری

پروژه های شهرک شهید باقری

این شهرک دارای 2 بافت جدید و قدیم است که بیش از ۵۰۰ بلوک مسکونی در بافت قدیم و سه برج مسکونی در بافت جدید طراحی و ساخته شده است.

شهرک شهید باقری

بافت قدیم

بافت قدیم در قالب آپارتمان های 4 و 6 طبقه است که آپارتمان های 4 طبقه فاقد آسانسور و آپارتمان های 6 طبقه این بافت دارای آسانسور هستند.

بافت جدید

بافت جدید که در قسمت غربی شهرک ساخته شده است دارای برج هایی با تعداد طبقات 12 الی 20 طبقه می باشد. برج های این بافت عبارت اند از:

برج سفید منطقه 22 :

این برج از برج های شخصی ساز منطقه 22 می باشد و متشکل از 4 بلوک است که هر بلوک دارای 20 طبقه می باشد که 19 طبقه مسکونی 5 واحدی بوده، و یک طبقه دیگر پارکینگ است.
برخی از امکانات رفاهی این برج شامل:

  • امکانات آموزشی
  • مهد کودک
  • امکانات ورزشی
  • موتور خانه مرکزی
  • سرمایش و گرمایش چیلر و فن کوئل
  • انتقال آب مصرفی از طریق لوله گالوانیزه ( رایزر)
  • پد هلی کوپتر
  • اعلام و اطفا حریق

برج های سماء شهرک باقری:

این برج ها متشکل از 12 برج 15 الی 20 طبقه می باشد که به دو قسمت تقسیم شده و مابین هر 6 برج امکانات رفاهی برای راحتی حال ساکنان تعیین شده است. از نکات حائز اهمیت برای خریداران این برج ها این است که واحدهای آن دارای سند مالکیت هستند.

در ابتدای امر این شهرک متعلق به تعاونی سپاه بوده اما بعدها امتیاز آن به بخش خصوصی واگذار شد.

شهرک شهید باقری

شهرک شهید باقری کجاست؟

شهرک شهید باقری در منطقه 22 تهران و در همجواری آبشار تهران قرار گرفته است و علاوه بر امکانات فروان، آب و هوای بسیار خوبی نیز دارد. این شهرک در شمال دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر و از غرب به شهرک نمونه راه دارد. در جنوب شهرک باقری در موازات اتوبان خرازی قرار گرفته است و شمال این شهرک منتهی به دامنه کوه و آبشار تهران می شود

دسترسی شهرک شهید باقری

از طریق بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه تهران – کرج می توان به آسانی به این شهرک آمد و شد کرد و همچنین از طریق مسیر ورودی آبشار تهران که همجوار با شهرک شهید باقری است می توان به قسمت شمالی شهرک دسترسی پیدا کرد.

امکانات و مزایای شهرک شهید باقری

امکانات شهری این شهرک، این محله را به مکان مناسبی برای زندگی تبدیل کرده است که نه تنها نیاز ساکنان خود بلکه نیاز ساکنان شهرک های اطراف را نیز بر طرف می سازد.

این شهرک دارای خیابان ها و معابر بسیاری می باشد که در اکثر آنها امکانات رفاهی از جمله مسجد، واحدهای تجاری، نانوایی و مراکز خرید قابل مشاهده است.

همچنین بیمارستان های دکتر سمیعی و تریتا در نزدیکی این منطقه می باشند. دیگر امتیاز بزرگ این شهرک قرار گرفتن شهرداری منطقه 22 در آن است که باعث تجمع و تمرکز هرچه بیشتر امکانات در این شهرک شده است. این شهرک که به دلیل همجواری با آبشار تهران از مزایای مورد توجه دیگری نیز برخوردار است.

در قسمت غربی شهرک شهید باقری پروژه در حال ساخت هزارو یک شهر و پروژه تکمیل شده ایران مال قرار دارد که هر 2 از مراکز تفریحی مهم منطقه 22 می باشند، نکته ی غیرقابل چشم پوشی دیگری که در رابطه با برج های شهرک شهید باقری وجود دارد چشم انداز زیبای دریاچه چیتگر آبشار تهران و همچنین بزرگراه همت است که باعث شده است تا این برج‌ها در میان برج های منطقه 22 یک گزینه ی قابل تفکر برای خرید باشند.

قیمت خانه در شهرک شهید باقری

شهرک شهید باقری همانطور که گفته شد دارای 2 تیپ نقشه می باشد. در ساختمان هایی که 4 طبقه ای بدون آسانسور علی الخصوص در طبقه ی سوم و چهارم، و ساختمان هایی که 6 طبقه و دارای آسانسور هستند اما پارکینگ ندارند در حدود متری 70 میلیون تومان خرید و فروش می شود .

در میان ساختمان هایی که 6 طبقه ای بوده و به همراه آسانسور، پارکینگ و انباری هستند با حدود قیمت متری 85 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

فول امکانات ترین واحد ها این منطقه 78 و 89 متری هستند. همچنین قیمت ها در این منطقه با توجه به لوکیشن، کوچه و خیابان ها تغییر می کند و هرچه به خیابان اصلی نزدیکتر باشد قیمت از متری در حدود 70 میلیون تومان تا 150 میلیون تومان تغییر می کند.

برای مشاوره رایگان با شماره ی زیر تماس بگیرید  ( ساعت پاسخگویی : 10 صبح تا 8 شب)

09125781168 مرادی

شهرک شهید باقری روی نقشه

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: در مورد برج های آسمان چیتگر منطقه 22 - املاک دان

یک نظر

  1. اضغر شمسی پاسخ

    بی کیفیت ترین نانوایی را دارد بی کیفیت ترین تره بار منطقه را دارد بر تردد در خلاف جهت خودروها در خیابان نظارتی نیست فضای سبز خیابان ها به حال خود رها شده است آسفالت همه کوچه ها و خیابان ها هر روز در حال کنده کاری و دارای ناهمواری زیادیست فقط یک گیشه عابر بانک دارد با توجه به جمعیت شهرک تعویض روغنی و یا تعمیرگاه و حتی کارواش هم ندارد

  2. خشایار زارع پاسخ

    منطقه شهرک باقری برای سرمایه گذاری عالیهههه من پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *