املاک

در رابطه با پیش فروش و امتیاز در منطقه 22 چه می دانید؟

خرید، پیش فروش وخرید امتیاز برج های منطقه 22 چیتگر

اگر نگاهی به منطقه 22 انداخته باشید با انبوهی از برج های مدرن و لوکس با امکانات بی نظیر مواجه شده اید که تعاونی های مختلف برای ساخت و ساز در این منطقه از هم پیشی گرفته و با پیش فروش پروژه های خود اقدام به برج سازی نموده اند در این مقاله قصد داریم در ابتدا شما را با واژه پیش فروش آشنا کرده و  در ادامه به بررسی پروژه های پیش فروش در منطقه 22 بپردازیم.

پیش فروش و امتیاز

امتیاز چیست؟

تعاونی ها مسکن ( دولتی و غیردولتی) در ابتدای شروع کار خود به صورت رایگان شروع به گرفتن اعضا می کنند که این اعضا در طی ساخت پروژه ها مبالغی را که از سوی تعاونی بسته به پیشرفت پروژه ها اعلام می شود واریز می کنند. برای اعضا بسته به مقدار واریزی، نداشتن جریمه، خوش حساب بودن و الویت انتخاب امتیازی در نظر گرفته می شود. اعضا با توجه با موافقت و شرایط تعاونی می توانند امتیاز خود را به شخص دیگری واگذار کنند.

تعاونی دولتی و غیر دولتی

تفاوت این 2 تعاونی در عضو گیری می باشد که تعاونی های دولتی معمولا از کارکنان و اعضای خود ارگان اقدام به عضوگیری می کنند و برای اعضا تسهیلاتی نیز در نظر می گیرند و تعاونی های غیر دولتی از افراد معمول جامعه اقدام به عضوگیری می کنند.

پیش فروش چیست؟

یکی از راه های خانه‌دار شدن با حداقل مبلغ مشارک در پروژه های پیش فروش می باشد، حتی یکی از راه های مطمئن و پرسود سرمایه گذاری نیز اقدام به پیش خرید پروژه های تعاونی می باشد که با شروع ساخت پروژه ها اعضا را خبردار می کنند. میتوانید با خرید خانه اقساطی در تهران صاحب خانه شوید و یا با مبلغ کمتری اقدام به پیش خرید کنید که تفاوت پروژه های پیش فروش با ملک های آماده به شرح زیر می باشد:

انتخاب واحد : در ملک آماده همه چیز از قبل تعیین شده است اما در پروژه های پیش فروش بسته به امتیاز اعضا انتخاب واحد و طبقه صورت می گیرد.

سند مالکیت:  پروژه های پیش فروش فاقد سند تک برگ بوده به صورتی که نقل و انتقال در دفاتر تعاونی صورت می‌گیرد.

قیمت: پروژه های پیش فروش با توجه دقیق نبودن زمان از قیمت کمتری برخوردار می باشند.

پیش فروش برج در تهران

برای خرید آپارتمان پیش فروش در تهران منطقه 22 باید اطلاعات جامع در رابطه با پیش فروش پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران، قوانین پیش خرید آپارتمان در منطقه 22، شرایط فروش اقساطی آپارتمان و اطلاعات کامل و جامع در رابطه تعاونی سازنده آن کسب کنید که در ادامه به آنها می پردازیم.

پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 شکل زیر صورت میگیرد:

  • خرید به شکل سهام

پروژه هایی که اعضای تعاونی زیاد بوده و یا پروژه نسبت به تعداد اعضا کوچک تر می باشد تعاونی ها اقدام به فروش سهام پروژه به صوت متری میکنند، علاوه بر آن در این روش افرادی که بودجه کمتری دارند می توانند به نسبت سرمایه خود اقدام به خرید متراژ مورد نظر خود کنند.

برای نقل و انتقال سهام ها اعضا میتوانند به صورت اشتراکی با دیگر اعضا صاحب واحد شده و یا سهام خود را بفروشند. از پروژه های سهامی منطقه 22 میتوان به پروژه شمیم رحمت 3، پروژه تجاری – اداری آرتمیس و پدافند هوایی ارتش اشاره کرد.

  • خرید امتیاز در منطقه ۲۲

پروژه های امتیازی، مختص به پروژه های تعاونی ساز بوده که اعضا با توجه به پرداخت و خوش حساب بودن خود از امتیازی برخوردار می باشند که بسته به امتیاز اعضا انتخاب واحد، متراژ و طبقه صورت میگیرد. در این پروژه ها هزینه هایی از قبیل کابینت، نقاشی و ریزه کاری های واحد به عهده اعضا میباشد و هزینه های پارکینگ، انباری و ضریب طبقات در هنگام انتخاب واحد تعیین می شود.

در پروژه های امتیازی، تعاونی هیچ سودی از اعضا دریافت نمیکند و قیمت به صورت علی الحساب بوده و با شرایط گفته شده تعاونی تعهدی در قبال زمان تحویل به اعضا نمی دهد.

در نقل و انتقال پروژه های امتیازی خریدار باید حق عضویت یا همان امتیاز شخص را کامل پرداخت کند و بسته به نوع تعاونی باید هزینه جدا نیز به تعاونی بپردازد.

  • خرید برج های شخصی ساز

این پروژه ها از کیفیت بالاتری نسبت به پروژه های تعاونی های دولتی برخوردار بوده و میتوان آنها را از پروژه های لوکس منطقه 22 به حساب آورد که از نظر متریال به کار رفته، امکانات و پلان واحد ها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. زمان تحویل پروژه مشخص بوده و در قبال دیرکرد خود سازنده موظف به پرداخت ضرر و زیان می باشد. از برج های شخصی ساز در منطقه 22 میتوان به برج تریتیوم اشاره کرد.

 پروژه های پیش فروش در منطقه 22

هر پروژه بسته به تعاونی سازنده و موقعیت مکانی خود دارای شرایط خرید و قیمت متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت پیش فروش آپارتمان انتهای اتوبان همت با قیمت پیش فروش آپارتمان دریاچه چیتگر و یا قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر شمالی متفاوت بوده و نمی توان قیمت واحد برای کل پروژه های منطقه در نظر گرفت.

در ادامه به بررسی مختصر بعضی از پروژه های منطقه22 و قیمت آنها می پردازیم:

پروژه البرز کوهک

پروژه البرز کوهک در حال ساخت توسط تعاونی ابنیه همت از دسته پروژه های می باشد که پیش فروش آن به صورت سهامی بوده به این صورت که 50 متر سهام با کاربری مسکونی و 7 متر با کاربری تجاری واگذار شده که به سبب دارا بودن سهام تجاری از مزیت بالایی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

این پروزه در قالب 12 طبقه ( 4 طبقه منفی به منظور انباری و پارکینگ + 1 طبقه با کاربری تجاری + 7 طبقه مثبت با کاربری مسکونی) در مرحله گودبرداری می باشد.

پروژه های نارنجستان

تعاونی ابنیه آکام پروژه های خود در منطقه 22 را با 4 پروژه به نام های نارنجستان 1 تا 5 شروع کرده است. پیش فروش این پروژه ها به صورت امتیازی می باشد که بسته به متراژ واحد ها دارای یک مقدار مبلغ برای واریزی اولیه به تعاونی، یک مبلغ به عنوان امتیاز برای اعضا و مابقی مبلغ به صورت اقساط است.

برج نارنجستان

پروژه های تریتیوم

شرکت نیکان‌ سازه سدید یکی از تعاونی های شخصی ساز در منطقه 22 می باشد که پروژه های لوکس تریتیوم را در دست ساخت دارد.

این پروژه ها به علت شخصی ساز بودن زمان تحویل آن ها و هزینه اتمام مشخص می باشد که پرداخت آنها به صورت 35 درصد نقد در ابتدا، 10 درصد مبلغ هنگام سند زدن، 5 درصد هنگام تحویل و مابقی مبلغ به صورت اقساط پرداخت می شود.

برج تریتیوم 3

پروژه رادین

پروژه رادین با کاربری اداری تجاری در بلوار علوم و فنون کوهک قرار گرفته و زیر نظر تعاونی مسکن دانشگاه پلیس در حال ساخت می باشد.

برج رادین

پروژه رادین 25 طبقه که در هر طبقه 10 واحد تعبیه شده دارد. متراژهایی که برای این پروژه درنظر گرفته شده از 97 تا 138 متر می باشد. امکانات پروژه رادین:

  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • استخر، سونا، جکوزی
  • پارکینگ و انباری
  • فضای سبز
  • لابی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه های پیش فروش و امتیاز مسکن منطقه 22 می توانید با همکاران ما در املاک دان در ارتباط باشید:

09123109984  عبدالهی

یک نظر

    1. حانیه کاظم زاده پاسخ

      با سلام

      پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 به 3 دسته تقسیم می‌شود:

      خرید سهام در منطقه 22
      خرید امتیاز
      برج‌های شخصی ساز

      برای خواندن توضیحات بیشتر مقاله را کامل بخونید

    1. حانیه کاظم زاده پاسخ

      به طور کلی می توان گفت منطقه 22 دارای محله های بسیاری است که می تواند با هر سلیقه ای جور باشد، اما بر اساس نتایج اخیر، محله کوهک به لحاظ شرایط آب و هوایی، دسترسی به اتوبان های اصلی کشور، مترو چیتگر و نیز دسترسی به امکانات تفریحی و رفاهی به نسبت محله های دیگر مورد استقبال بیشتری از افراد جهت خرید خانه و سرمایه گذاری قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *