پهنه E

پهنه E شهرک چیتگر سهام 50 متر و سهام 20 متر بتاجا

پهنه E توانمندسازی منطقه 22

شهرک چیتگر امام رضا از شهرک های مدرن و درحال پیشرفت منطقه 22 به 5 پهنه دسته بندی شده است که پهنه E مسکونی با طرح توانمند سازی ارتش در حال اجرا است و یکی از فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری، خرید سهام و حتی سکونت می باشد که در ادامه به توضیح کامل موقعیت مکانی، امکانات، دسترسی و نحوه خرید و فروش پروژه می پردازیم.

سازنده پهنه E شهرک چیتگر

این پروژه که با هدف طرح توانمند سازی اعضای ارتش توسط بنیاد تعاون ارتش(بتاجا) با مشارکت شرکت آرشام در حال ساخت است.

مشخصات پهنه E شهرک چیتگر

شهرک چیتگر که از 5 پهنه با حروف انگلیسی A تا E نمایش داده می شود، بزرگترین پروژه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران است. پهنه E یکی از پهنه های شهرک چیتگر با تراکم ۲۲۰۰ واحد مسکونی شامل 6 برج مسکونی 25 طبقه ای است.

پهنه های شهرک چیتگر امام رضا

زمان تحویل برج های پهنه E

این پروژه تا مرحله ی گودبرداری پیش رفته است. زمان تحویل پهنه e شهرک چیتگر را سال 1403 برآورد کرده اند.

گود برداری پهنه ای

موقعیت پهنه E شهرک چیتگر طرح توامندسازی ارتش

طرح توانمندی ارتش در شهرک مسکونی چیتگر انتهای بلوار طبیعت در منطقه22 واقع می باشد این پروژه از سمت شمال به بازار بزرگ ایرانمال و از شرق به دریاچه شهدای خلیج فارس، از جنوب به پارک جنگلی چیتگر و از سمت غرب به دیگر پهنه های شهرک چیتگر محدود است. شهرک چیتگر از شهرک های مدرن منطقه به‌شمار می رود که از آب و هوای مطلوب و دلپذیر نیز برخوردار است.

سهام ۵۰ متر و سهام ۲۰ متر بتاجا

سهام این پهنه به صورت سهام های 20 متری و  50 متری مختص به کارکنان و اعضای ارتش با سنوات بالای 17 سال به فروش می رسد و هدف سازمان خانه دار کردن اعضا با اندک مبلغ است.

چون این پروژه در حال ساخت است، بنابراین دارای قیمت خیلی پایینی بوده که بهترین فرصت برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

پهنه E توانمندسازی

 شرایط پرداخت سهام پهنه e طرح توانمند سازی ارتش

 پیش خرید سهام توانمند سازی ارتش 20 و 50 متری پهنه E چیتگر

اعضای ارتش با قرارداد متری 5 میلیون تومان سهام خود را با متراژ های 20 و 30 متری از سازمان خریداری کرده اند که در سهام های 20 متری اعضا باید مبلغ 30 ملیون تومان واریزی اولیه و 70 میلیون تومن به صورت وام که از فیش حقوقی آنها کسر می شود پرداخت کنند و سهام 30 متری نیز از قرار واریزی اولیه 45 میلیون و وام کسری از فیش حقوقی به مبلغ 105 ملیون تومان است.

امکان فروش سهام اعضا فقط به صورت فروش سهام 20 متری و 50 متری (20+30) مجاز می باشد.

نحوه خرید و فروش سهام پهنه e

روش نقل و انتقال پهنه e برای اعضای ارتش به صورت قرار داد قطعی بوده و نقل و انتقال برای اعضای خارج از سازمان در دفتر اسناد رسمی و با وکالت بلاعزل صورت می گیرد.

نحوه خرید و اقساط پهنه e شهرک چیتگر طرح تواتمند سازی ارتش برای اعضای خارج از سازمان متفاوت بوده و قیمت ۵۰ متری پهنه e چیتگر و 20 متری به قرار زیر است.

  • سهام 50 متری

پرداخت مبلغ 105 میلیون به تعاونی بتاجا به علاوه مبلغ پرداختی به شخص سهام دار که این مبلغ بسته به سال ثبت نام و سنوات خدمتی فرد متفاوت بوده و مبلغی ما بین 330 تا 390 میلیون است (اگر شخص سهام دار مبلغ 105 میلیون را به تعاونی پرداخت کرده باشد شخص خریدار باید این مبلغ را به خود سهام دار واریز کند) و اگر شخص خریدار سهام از فرد سهام دار نیز ارتشی باشد میتواند این مبلغ را به صورت اقساط به سازمان پرداخت کند.

  • سهام 20 متری

سهام 20 متری نیز مشابه 50 متری می باشد که مبلغ پرداختی به سهام دار بسته به سنوات خدمتی و سال ثبت نام مبلغی بین 180 تا 200 میلیون تخمین زده شده است.

سایر پهنه های شهرک چیتگر

پهنه A: این پهنه در قسمت جنوب شرقی شهرک امام رضا یا همان شهرک چیتگر واقع شده و بسیار خوش آب و هوا می باشد. از پروژه های این پهنه می توان به پامچال و ارکیده اشاره کرد. این پهنه از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است و پروژه های آن کیفیت خوبی دارند.

پهنه B: پهنه B یا همان پهنه سروستان یکی دیگر از پهنه های شهرک چیتگر بوده که دارای برج هایی با معماری شیک و مدرن می باشد که 30 الی 43 طبقه دارند. از جمله این برج ها می توان به برج های پروانه ای شکل اشاره کرد.

پهنه C: پهنه C یا همان نارنجستان سومین پهنه از شهرک چیتگر بوده که آب و هوای بسیار مطلوبی دارد و به باغ موزه گیاه شناسی نزدیک می باشد.

دسترسی پهنه E شهرک چیتگر

این پهنه دارای دسترسی سریع و آسان به بزرگراه بزرگراه حکیم، شهید خرازی، آزاد راه تهران کرج و آزاد راه تهران شمال و مراکز تجاری طوبی، ایران مال، تهران مال، بام لند، رزمال، لکسون، دسترسی به ایستگاه مترو و اتوبوس، و دسترسی به اماکن تفریحی نظیر: پارک جنگلی چیتگر، لتمان، آبشار را داراست.

ویو و چشم انداز پهنه e شهرک چیتگر به خاطر نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر بی نظیر است و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی ساکنین پهنه فراهم است.

دریاچه چیتگر

یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری منطقه 22 را می توان دریاچه شهدای خلیج فارس یا همان چیتگر دانست. این دریاچه بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران بوده که در شمال غرب تهران واقع شده است و از امکانات تفریحی بسیار خوبی برخوردار می باشد از جمله:

  • شهربازی
  • قایق سواری
  • پیست پرش در آسمان
  • سینما
  • پیست کارتینگ
  • ماهیگیری
  • رستوران

دریاچه شهدای خلیج فارس

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه های پهنه E و سایر پروژه های منطقه 22 می توانید با همکاران ما در املاک دان در ارتباط باشید:

09123109984  عبدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *