شهرک مسکونی الهیه

قیمت خانه در شهرک الهیه منطقه 22

شهرک الهیه منطقه 22

اگر قصد خرید و فروش خانه در منطقه 22 را دارید، ما در این مقاله قصد داریم که شما را با یکی از منحصر به فرد ترین شهرک های غرب تهران (منطقه 22)، شهرک الهیه آشنا کنیم.

همچنین قصد داریم که به شما نشان دهیم که آینده منطقه 22 تهران با چه سرعتی در حال پیشرفت است و مناسب ترین منطقه برای سرمایه گذاری می باشد.

معرفی خانه های شهرک الهیه

 

خانه های شهرک  الهیه به صورت ویلایی بنا شده اند، یک زیر زمین، یک پیلوت به عنوان پارکینگ و 3 طبقه ی مسکونی که بالای پیلوت قرار گرفته است. طبقه زیر زمین جهت سالن اجتماعات و یا ساخت استخر و سونا (به صورت اختیاری) در نظر گرفته شده است.

تمام خانه های این شهرک با کاربری مسکونی، مسکونی-تجاری هستند. ساختمان‎‌های این شهرک از 6 واحد بیشتر نیستند و بلندمرتبه سازی های افسار گسیخته در این شهرک دیده نمی شود و ساختمان ها در قالب 3 طبقه 3 واحدی و یا 6 واحدی هستند.

شهرک الهیه منطقه 22

واحد ها بسیار خوش نقشه بوده و دارای 4 تیپ واحدی به شرح زیر هستند:

  • ۳۶۰ متری
  • ۳۷۲ متری
  • ۳۸۴ متری
  • ۳۹۶ متری

تمامی ساختمان ها دارای آسانسور و تمامی واحد ها دارای پارکینگ و انباری مختص به خود هستند.

 

معماری خانه های شهرک الهیه منطقه 22

شهرک الهیه غرب شهرکی بسیار زیبا و مدرن است که در زمینی به مساحت 30 هکتار با 541 واحد، مسکونی و تجاری در غرب تهران واقع شده است.

معماری این شهرک برگرفته از معماری مدرن غربی می باشد که از هر لحاظ می توانیم تفاوت را از این حیث با دیگر شهرک های منطقه 22 مشاهده کنیم.

تمامی سقف ها ساختمان های این شهرک به جهت زیبایی و یکدست بودن، شیب دار می باشند. سالم ترین و طبیعی ترین نوع پوشش از جنس آجر سفالی برای آن در نظر گرفته شده  که نسبت به پوشش آردواز که از ترکیبات شیمیایی تشکیل یافته سالم تر است. آجرسفالی گرما را ذخیره می کند و قادر به ایجاد توازن و تعادل در میزان رطوبت و دمای محیطی بوده و عایق صوتی و نسوز هستند.

واحد های این شهرک به صورت شمالی و جنوبی ساخته شده اند و تمامی واحد ها هم شمالی هم جنوبی دارای حیاط می باشند.

شهرک مسکونی الهیه

محل قرارگیری شهرک الهیه منطقه 22

شهرک الهیه  یکی از شهرک‌های نوساز و مدرن منطقه 22 است که در شمال غرب تهران (منطقه 22) بین بزرگراه خرازی ( امتداد همت ) و بزرگراه همدانی (امتداد حکیم) واقع شده است.

مسیرهای دسترسی شهرک الهیه منطقه 22

در شمال این شهرک بزرگراه شهید خرازی (همت) و در شرق آن مجتمع مسکونی شرف، شهرک های ویلایی دانشگاه شریف، بلوار اردستانی، همراه شهر و شهرک نگین غرب را مشاهده می کنیم. همچنین از جنوب به بزرگراه رسالت، مترو ورداورد و از غرب به بوستان شبنم و برج های لوکس مروارید شهر نظیر: بقیه الله، حسابرسان، مهتاب، بهارستان مجلس، مروارید دانشگاه تهران، برج های آتشنشانی و خادمین شهرداری و همچنین پروژه های در حال ساخت دیگری دسترسی دارد.

دسترسی به مراکز تفریحی تجاری و درمانی شهرک الهیه منطقه 22

این شهرک به مراکز تفریحی نظیر وردیج و واریش و مسیر کوهنوردی پهنه حصار در شمال شهرک، آبشار تهران و جنگل های لتمان کن در شمال شرقی آن، جنگل و دریاچه چیتگر در شرق آن دسترسی دارد. وجود بادهای شهریار و نوار سبز جنگلی از مزیت های این شهرک به شمار می رود و همچنین باعث آب و هوای بسیار عالی و دلنشینی شده است.

این شهرک به مراکز خرید مثل: هایپر می (واقع در بلوار اردستانی)، هایپر استار بزرگ ( واقع در ایرانمال ) و باملند هم دسترسی دارد.

و یکی دیگر از مزیت های این شهرک، دسترسی آسان و راحت به بیمارستان تیریتا که یکی از بزرگترین و مدرن ترین بیمارستان ها در منظقه 22 است.

امکانات و مزایای شهرک الهیه  منطقه 22

این شهرک از این رو منحصر به فرد است که شهرداری منطقه 22 تنها در این شهرک اجازه ساخت این خانه ها با این سبک معماری داده است و این به آن معنا است که اگر در این شهرک ساکن شوید خانه ای متفاوت از تمام بافت ساختمانی غرب تهران را دارا خواهید بود.

خانه های شهرک الهیه همانطور که گفته شد کم واحد بوده و در دل کوهپایه های البرز و در همسایگی یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران بزرگ واقع شده است.

یک نکته ی جذاب در مورد آینده ی این شهرک این است که در نزدیکی این منطقه بزرگترین رود دره تفریحی کشور درحال ساخت است که این امر یکی دیگر از امتیازاتی است که شما را برای سرمایه گذاری در این منطقه قانع خواهد کرد.

شهرک الهیه غرب

قیمت خانه در شهرک الهیه منطقه 22

بی شک یکی از بهترین تصمیم ها برای سرمایه گذاری و خرید خانه در منطقه 22، خرید ملک در شهرک الهیه غرب ( منطقه 22 ) می باشد چون علاوه بر آب و هوای عالی، این شهرک براساس استانداردهای شهرداری با تراکم جمعیت بسیار کم ساخته شده است.

در چندین سال اخیر قیمت ملک در تهران و سایر شهر ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای واحد های شهرک الهیه بیان کرد اما تمامی قطعات الهیه غرب دارای سند مالکیت رسمی شش دانگ با عرض (برساختمان) تقریبی ۱۲متر هستند که خرید و فروش به صورت متری انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت رهن، اجاره، خرید و فروش واحد های این شهرک با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09125781168 مرادی

یک نظر

  1. جمال رعیت شوازی پاسخ

    من شنيدم سند يك دانگ مي دن از خريد يه واحد اپارتمان و اپارتمانها سند تفكيكي ندارند به دليل خلاف در ساخت ساختمانها و بعد از چند سال اگر بخوايم سند تفكيك بگيريم بايد خلافي ساختمان را خريدار پر اخت كنه
    ايا اين صحت داره يا نه؟؟

  2. خشایار زارع پاسخ

    شهر
    شهرک الهیه غرب امکانات خیلی خوبی داره و فضای خیلی شیک و خلوتی برای سکونت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *