برج الهیه فرشته

پروژه برج الهیه فرشته F7 , F8 مروارید شهر منطقه 22

پروژه الهیه فرشته چیتگر منطقه 22

برج الهیه فرشته f8 f7 از پروژه های مسکونی منطقه 22 می باشد. این پروژه در شهرک مروارید شهر واقع شده است که یکی از شهرک های در حال رشد و مدرن منطقه با امکانات رفاهی بالا است، در ادامه به تفضیل به بررسی موقعیت مکانی، دسترسی این پروژه به نقاط دیگر شهر، تعاونی سازنده و نحوه خرید و فروش آن خواهیم پرداخت.

سازه برج الهیه فرشته

مشخصات پروژه فرشته الهیه

برج الهیه فرشته زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع داشته که در قالب 2 بلوک به نام های الهیه f7 و فرشته f8 ساخته شده اند و هر برج 31 طبقه‌؛ 4 طبقه منفی پارکینگ و انباری، 1 طبقه همکف لابی و 25 طبقه مسکونی دارد. این پروژه درمجموع دارای 300 واحد مسکونی است که هر برج شامل 150 واحد و هر طبقه دارای 6 واحد 3 خوابه با متراژ های بین 140 تا 150 متری می باشد.

برج الهیه فرشته

سازه این پروژه که از نوع فلزی و اتصالات پیچ و مهره بوده هم اکنون در مرحله اسکلت و سفت کاری همزمان طبقات می‌باشد و زمان تحویل پروژه الهیه فرشته سال 1404 برآورد شده است.

پروژه الهیه فرشته

شرکت سازنده پروژه الهیه فرشته

برج الهیه فرشته تحت نظر تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر از تعاونی های به نام منطقه می باشد که این تعاونی پروژه های ایران بانک ملی، سفیر S2، کامرانیه K2 و پروژه دیپلمات را در کارنامه خود دارد. برای کسب اطلاعات جامع در رابطه با پروژه های این تعاونی با بلاگ ما همراه باشید.

این تعاونی در تهران، شهرک گلستان، انتهای بلوار امیرکبیر، بلوار گلها، نبش یاس سوم، پلاک ۴۷، طبقه دوم (بالای فروشگاه کوروش) واقع شده است.

پروژه الهیه فرشته سپاشهر

پروژه الهیه فرشته کجاست؟

این پروژه در شهرک مروارید شهر یکی از شهرک های مدرن و خوش و آب هوای شهر تهران قرار دارد که از نظر رشد و توسعه آینده درخشانی خواهد داشت این شهرک به گونه ای طراحی شده که ساکنین برای رفع نیاز های رفاهی، درمانی و آموزشی نیاز به خروج از شهرک را نداشته باشند.

دسترسی پروژه f8 و f7 فرشته الهیه

این پروژه دارای دسترسی سریع و آسان به شریان های اصلی استان از قبیل اتوبان همت، حکیم و بزرگراه تهران کرج و همچنین دسترسی به مراکز خرید ایرانمال (بازار بزرگ خاورمیانه)، مرکز اداری تجاری طوبی، مراکز بزرگ توریستی دریاچه، مرکز گردشگری و تجاری باملند و جنگل چیتگر است.

امکانات برج F8 F7  مرواریدشهر

از امکانات در نظر گرفته شده برای این پروژه تعاونی سپاشهر واقع در شهرک مدرن مرواریدشهر می توان موارد زیر را  نام برد:

  • محوطه سازی اختصاصی
  • لابی من ۲۴ ساعته
  • باشگاههای ورزشی
  • سالن بازی کودکان
  • سالن اجتماعات
  • اتاق سرایداری
  • اتاق لابی من
  • سالن مجالس
  • اتاق مدیریت
  • پارکینگ
  • انباری

علاوه بر امکانات گفته شده برای برج الهیه فرشته شهرک تازه تاسیس و مدرن مرواریدشهر نیز از امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی برخوردار بوده که نیاز ساکنین را فراهم می‌آورد.

خرید و فروش برج الهیه فرشته

خرید و فروش برج الهیه فرشته به صورت 3 و 6 دانگی بوده و به صورت واریزی اولیه و اقساط قابل خریداری می باشد، ناگفته نماند که علاوه بر مبالغ گفته شده امتیاز پروژه نیز باید به اعضای تعاونی پرداخت شود.

نحوه پرداخت و پیش فروش پروژه فرشته الهیه به این شکل می باشد که واریزی امتیاز الهیه فرشته برای سه دانگ در سال 1399، 150 میلیون تومان بوده که تا پایان سال به علاوه اقساط آن، اعضا 165 میلیون پرداخت کرده اند و برای سال 1400 تا تابستان برای 3 ماه اول 35 میلیون تومان پرداخت شده که تا پایان سال نیز باید برای 3 دانگ 2 وام 42.5 میلیونی و 6 دانگ نیز 2 وام 85 میلیونی پرداخت شود.

واریزی به روز اعضاء پروژه الهیه فرشته در مهر ماه 1402 برای الهیه 1.822.000.000 تومان و برای فرشته 1.692.000.000 تومان همچنین اقساط آن به صورت علی الحساب در اردیبهشت ماه 1402 مبلغ 120 میلیون تومان برای شش دانگ و 60 میلیون تومان برای 3 دانگ می باشد.

لابی مجلل الهیه فرشته

برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با قیمت این پروژه با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.
09123109984  عبدالهی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *