برج کامرانیه

پیش فروش پروژه برج کامرانیه سپاشهر چیتگر منطقه 22

برج کامرانیه چیتگر منطقه 22

برج کامرانیه سپاشهر منطقه 22 از معدود برج های این منطقه است که بر خلاف واحدهای متراژ پایین از تمامی امکانات برخوردار است و شما می توانید با خرید یک واحد 85 متری نیز زندگی در یکی از برج های لوکس منطقه 22 را تجربه کنید.

 

شرکت سازنده پروژه کامرانیه منطقه 22

سازنده پروژه کامرانیه k2 تعاونی مسکن عمران توسعه سپاشهر بوده، که از خوشنام های تعاونی های سازنده مسکن است. این تعاونی پروژه های ایران بانک ملی، سفیر S2، الهیه فرشته و پروژه دیپلمات را در کارنامه خود دارد.

پروژه سفیر سپاشهر

 پروژه الهیه فرشته سپاشهر

 

مشخصات برج کامرانیه منطقه 22

پروژه کامرانیه در زمینی به مساحت 39 هزار 500 متر مربع، یک پروژه تک برج 27 طبقه است. 22 طبقه مثبت با کاربری مسکونی، 4طبقه منفی پارکینگ و انباری و 1 طبقه لابی و مشاعات طبقات این برج را شامل می شوند.

در هر طبقه مسکونی از برج کامرانیه 8 واحد قرار می‌گیرد، واحد ها متراژ بالا ندارد و متراژ واحدهای آن 85 ،88 و 120 متری است. و تفاوت پروژه کامرانیه با سایر برج ها این است که حتی با داشتن واحدهایی با متراژ پایین نیز امکانات رفاهی بسیار زیادی را برای ساکنینش در نظر گرفته است.

 این پروژه در مجموع دارای ۱۷۷ واحد مسکونی و  ۲۰۰ واحد پارکینگ است و میتوان نتیجه گرفت که برای هر واحد حداقل یک واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است.

برج کامرانیه

زمان تحویل پروژه کامرانیه منطقه 22

شرکت توسعه سپاشهر زمان تحویل این پروژه را سال 1403 اعلام کرده است. این پروژه در سال 1399 فوندانسیون و طبقات منفی را به اتمام رسانده و تا سال 1400 2 طبقه مثبت را به اتمام رسانده است.

برج کامرانیه

پروژه کامرانیه کجاست؟

این پروژه در انتهای بزرگراه همت و در شهرک مرواریدشهر قطعه k2  واقع شده است.

برج کامرانیه

دسترسی برج کامرانیه

این پروژه دسترسی آسان به اتوبان های همت، حکیم، تهران کرج و آزادگان دارد.

دسترسی به مراکز تفریحی تجاری نظیر بازار بزرگ ایران ( ایرانمال )، باغ موزه گیاه شناسی ایران، شهر بازی هزار و یک شهر، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر از مزیت های این پروژه بوده که برج کامرانیه را به گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

امکانات برج کامرانیه سپاشهر

امکانات این برج آن را هم تراز با برج های لوکس منطقه 22 می سازد.

  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
  • سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی
  • مهدکودک اختصاصی
  • فضای سبز و آلاچیق
  • پارکینگ و انباری
  • سالن اجتماعات
  • آسانسور
  • روف گاردن
  • جکوزی
  • استخر
  • سونا

از دیگر امکاناتی که این پروژه شامل می شود فاصله ی کمی تا امکانات شهری همچون بانک، مرکز خرید، بیمارستان، دریاچه ی مصنوعی، ایستگاه مترو، فرودگاه، پارک و فضای سبز، مجموعه ها و استادیوم های ورزشی و… است.

سرمایه گذاری در کامرانیه سپاهشهر

با توجه به موقعیت مکانی مناسب پروژه مجلل و لوکس کامرانیه که به دور از آلودگی هوا و در شهرک مدرن رو به رشد مروارید شهر قرار گرفته است، یکی از گزینه ی مناسب با سود فراوان برای سرمایه گذاری است.

با توجه به نوسان شدید بازار و افزایش قیمت‌ها، خرید خانه و سرمایه گذاری در ملک پیشنهاد می شود.

نحوه پیش فروش پروژه کامرانیه منطقه 22

پیش فروش پروژه کامرانیه به صورت پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، خرید امتیاز و در نهایت پرداخت اقساط صورت می گیرد. (واریزی اولیه + اقساط + امتیاز )

قیمت برج کامرانیه منطقه 22

قیمت پروژه کامرانیه در حال حاضر، مبلغ تراکم زمین پروژه k2 علی الحساب برای هر متر 1 میلیون 500 هزار تومان و مبلغ قرار داد ساخت برای هر متر 4 میلیون 500 هزار تومان است.

به صورتی که واریزی تا دی ماه 1400، 585 میلیون تومان و اقساط برای هر سه ماه 50 میلیون تومان است.
​​

برج مسکونی کامرانیه

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با پروژه ایران (بانک ملی ) با مشاورین ما در املاک دان در تماس باشید.

09123109984  عبدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *