برج شمیم رحمت 3

پیش فروش پروژه برج شمیم رحمت 3(برج نخل 3) کوهک

پروژه شمیم رحمت 3 منطقه 22

تعاونی هوافضای سپاه ثابت کرده است تا همیشه در میان طراحی و نقشه ی ساختمان حرفی تازه برای گفتن دارد. برج شمیم رحمت 3 که سومین فاز پروژه ی شمیم رحمت است اثباتی برای این ادعاست چرا که طراحی منحصر به فرد برج شمیم رحمت 3 یا همان برج نخل این برج را در میان برج های منطقه 22 همچون نگینی بر انگشتر می سازد.

 

پروژه های هوافضا

پروژه ی هوافضا (شمیم رحمت) در منطقه 22 در 3 فاز طراحی شد که 2 فاز قبلی آن پروژه های شمیم رحمت 1 (زیتون) و شمیم رحمت 2 ( امپریال) می باشد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه گردید و باعث شد تا پروژه نخل منطقه 22 نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه گردد.

تعاونی مسکن برج شمیم رحمت 3

تعاونی مسکن هوا فضای سپاه برای واگذاری امتیاز پروژه ی نخل به اعضا دست به اقدام جالبی زده است بدین صورت که چون تعداد اعضا بیشتر از تعداد واجدهای پروژه است، تعاونی شمیم رحمت هر 10 متر مربع را به عنوان یک سهم در اختیار اعضای تعاونی قرار می دهد.

برج شمیم رحمت 3

کاربری پروژه نخل

کاربری پروژه شمیم رحمت 3 مسکونی و تجاری است.

مشخصات پروژه نخل(شمیم رحمت3)

این پروژه در قالب 4 بلوک بهم چسبیده ( 4 پر گل) است. هر برج دارای 26 طبقه ( 21 طبقه مثبت با کاربری مسکونی+ 1 طبقه همکف لابی و مشاعات + 4 طبقه با کاربری تجاری و تفریحی ) است. در هر طبقه 8 واحد طراحی شده که در مجموع این پروژه دارای 900 واحد است. متراژ واحد ها از 85 تا 256 متر است.

4 برج این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که به هم متصل بوده و در عین حال واحد ها به هم اشراف ندارند.​​​​​​​ همچنین برای رفاه حال ساکنین برای هر طبقه یک حیاط مسقف نیز در نظر گرفته شده است.

سازه پروژه ​​​​​​​اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره است.

زمان تحویل شمیم رحمت 3

تعاونی شمیم رحمت سال 1402 را برای انتخاب واحد و سال 1403 را برای تحویل نهایی پیش بینی کرده است.

پروژه شمیم رحمت 3

پیشرفت پروژه شمیم رحمت 3

موقعیت مکانی پروژه شمیم رحمت 3 (نخل)

برج نخل در بلوار کوهک که یکی از بهترین نقاط منطقه 22 و در بلوار علوم و فنون واقع شده است.

دسترسی پروژه شمیم رحمت 3

و همینطور برج شمیم رحمت 3 از دسترسی بسیار خوبی برای تردد برخوردار است، که به علت نزدیکی به اتوبان های حکیم و خرازی و بزرگراه تهران و کرج می باشد. همچنین این پروژه در نزدیکی ایستگاه مترو چیتگر قرار دارد که یک امتیاز بزرگ محسوب می گردد.

برج نخل

امکانات برج شمیم رحمت 3 (نخل)

این پروژه امکانات خوبی برای داشتن یک زندگی مرفه و مدرن در اختیار شما قرار خواهد داد، شاید بگویید تمام برجهای منطقه 22 دارای امکانات رفاهی هستند اما باور کنید برج شمیم رحمت 3 یکی از لوکس ترین هاست و من برایتان مجموعه ای از امکاناتی را که شما در این برج در اختیار خواهید داشت را نام میبرم:

  • داشتن 2 طبقه ی فرهنگی و تجاری
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • سالن ویژه برگزاری مراسم
  • سالن اجتماعات
  • استخر و سونای مجزا برای آقایان و بانوان
  • مهدکودک
  • باشگاه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان
  • زمین ورزشی
  • سالن بسینما و تئاتر
  • لاندری و خشکشویی
  • کتابخانه

قیمت سهام شمیم رحمت 3

قیمت سهام برج شمیم رحمت 3 هر ساله تغییر می کند و برای مثال اگر کسی بخواهد تا یک واحد 85 متری در این برج داشته باشد باید مقدار سهام خود را به 8.5 سهم افزایش دهد.

پیش فروش پروژه شمیم رحمت 3

برای خرید یک واحد در این برج شما باید سهام خود را به حدنصاب لازم برسانید. برای مثال اگر یک واحد 100 متری بخرید میزان اقساط شما 10 برابر می شود و شما باید برای داشتن واحد مورد نظرتان این اقساط را پرداخت کنید، اما اگر حتی کسی نخواهد یا نتواند این سهام را افزایش دهد می تواند داشتن سهام این پروژه را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرد که هر ساله با افزایش قیمت همراه خواهد بود و یک سرمایه گذاری مطمئن است.

امتیاز این پروژه در دفتر تعاونی مسکن شمیم رحمت قابل انتقال و خرید و فروش است.

قیمت پروژه نخل (شمیم رحمت 3)

برای اطلاع دقیق از قیمت این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 می توانید با املاک دان در ارتباط باشید:

09123109984  عبدالهی

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: آشنایی 0 تا 100 بلوار کوهک منطقه 22 - املاک دان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *